וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס תגיש תלונה אחרי "הטעות הגרועה בהיסטוריה", סטיב קר עקץ

המאבריקס טוענים שקופחו אחרי האירוע הביזארי של העונה: "השופט לא אמר מילה". קיד: "אפשר לתקן, אבל צריך להודות שהייתה טעות". דונצ'יץ' רמז לשוחד

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

אירוע חריג למדי הכריע לפנות בוקר (חמישי) את המשחק בין דאלאס לגולדן סטייט, בו ניצחה האלופה 125:127 אצל הטקסנים. קוון לוני מהווריירס קלע את הסל הכי קל שלו בקריירה לאחר פסק זמן שבו השופטים הפכו החלטה וככל הנראה שכחו להודיע למאבריקס, שכלל לא שמרו על הסל שלהם וראו את הקבוצה האורחת משיגה שתי נקודות באין מפריע.

הבעלים של דאלאס, מארק קיובן, הסביר את המחזה יוצא הדופן בטוויטר אחרי המשחק: "השופט שרק כדור של המאבס. הכרוז כרז על כך. ואז היה פסק זמן, שבמהלכו השופט הפך את ההחלטה ובשום שלב לא אמר לנו. כשהם ראו אותנו נעמדים כאילו זה כדור שלנו, הוא פשוט נתן את הכדור לווריירס. לא אמר לנו מילה. הם קלעו סל קל, שבאופן הזוי הכריע משחק שנגמר בשתי נקודות הפרש. טעות השיפוט הכי גרועה כנראה בהיסטוריה של ה-NBA. כל מה שהם היו צריכים זה להגיד לנו, והם לא עשו זאת".

לאחר המשחק דווח כי דאלאס תגיש תלונה בעקבות האירוע. כל קבוצה תקבל חמישה ימים לאיסוף ראיות שיחזקו את טענתה, אלו יימסרו לקומישנר אדם סילבר וזה יצטרך לקבל החלטה בנושא. חשוב לציין כי הפעם האחרונה בה אושרה תלונה כזו ב-NBA הייתה בינואר 2008. השופט הראשי במשחק, שון רייט, טען בריאיון כי השריקה מלכתחילה הייתה לכדור של גולדן סטייט והסימון לכיוון דאלאס היה בכלל על פסק הזמן שנלקח.

בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Tim Heitman, GettyImages
מארק קיובן. המאבריקס קופחו?/GettyImages, Tim Heitman

בינתיים, מאמן הווריירס סטיב קר שלח עקיצה כשנשאל על האירוע במסיבת העיתונאים: "זה היה המהלך הכי טוב שהכנתי בפסק זמן השנה. זה עבד בצורה מבריקה, איך שהתארגנו ובלבלנו אותם". בהמשך הוסיף בטון רציני יותר, ומבולבל לא פחות: "הייתי חייב לעצור כשראיתי אותם בצד השני וחשבתי 'זה לא הסל שלנו?'. חשבתי שזה די ברור הכדור שלנו ולכן שרטטתי תרגיל חוץ. הם הלכו להסתדר בצד השני, אני מניח שהם חשבו שזה כדור שלהם".

מן הסתם שאת המאבריקס זה הצחיק הרבה פחות, שכן ההפסד השאיר אותם במאזן שווה ללייקרס במקומות 9-10 במערב ובמרחק של משחק וחצי מגולדן סטייט המדורגת במקום השישי, שהוא כזכור הנמוך ביותר שמבטיח כרטיס לפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן גולדן סטייט ווריירס, סטיב קר, עם מאמן דאלאס מאבריקס ג'ייסון קיד. רויטרס
רק אחד מהם צחק הלילה. סטיב קר עם ג'ייסון קיד/רויטרס

מאמן המאבריקס ג'ייסון קיד טען שגם השופט מייקל סמית' כנראה חשב שזה כדור של דאלאס, לאור העובדה שאחרי פסק הזמן הוא נעמד בקרבת השחקנים שלה בצד השני של המגרש. "היו לא מעט אנשים במקום הלא נכון. אפשר לתקן את זה, אבל בשביל זה צריך קודם כל להודות שנעשתה טעות", אמר קיד.

לוקה דונצ'יץ', אגב, בכלל כעס על השופטים בגלל שלא שרקו לעבירה עליו בשניות הסיום של המשחק, כשניסה לקלוע על דריימונד גרין ללא הצלחה. הסלובני סימן לשופטים תנועה של כסף באצבעותיו, כלומר רמז לשוחד לכאורה. על הסל המדובר המדובר של הווריירס אמר דונצ'יץ', שחזר מהיעדרות של שבועיים וקלע 30 נקודות לצד 17 אסיסטים ו-7 ריבאונדים: "הייתי מופתע. שאלתי את עצמי 'מה זה?'. בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully