וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "מדליפה" מסמכים, ומתכננת שחרור ארבעה שחקנים

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 7:12

ביממה האחרונה פורסמו בספרד עשרות דוחות של נגריירה שמוכיחים שהמועדון באמת נעזר בשירותיו, קרויף בחר אילו שחקנים יעזבו אבל על אחד מתלבט

שערי השבוע, 22.3/ספורט1

מאז שהתפרסמה הידיעה שברצלונה שילמה לאנריקס נגריירה יותר משבעה מיליון יורו עבור סדרה של דוחות שיפוט, אחד המפתחות היה לראות את הדוחות הללו ואם זה נכון שהם קיימים, כי אנשים רבים חשבו שאין בעצם דוחות שיפוט, ושלמעשה הכסף נועד לקניית השופטים. ובכל זאת, הדוחות האלה קיימים, והם רבים. ביממה האחרונה ברצלונה "הדליפה", ככל הנראה, עשרות דוחות לכלי התקשורת בספרד, אחרי שמבחינתה יצאה נקייה, וזאת מאחר שחקירה העלתה שלא נקנו שופטים. בברצלונה אף דווח אתמול שהקבוצה כבר הגישה חמש תביעות דיבה נגד עיתונאים, ומתכננת עוד.

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
עובד במספר חזיתות. לאפורטה/GettyImages, Eric Alonso

עוד בנושא

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במקביל, הקבוצה כבר עם הפנים קדימה לעונה הבאה מבחינה מקצועית. על פי הדיווחים, ג'ורדי קרויף ומתיאו אלמאן מתכננים לשחרר הקיץ ארבעה שחקנים: שחקן הגנה אחד, קשר אחד ושני שחקני התקפה: אריק גרסיה, פאבלו טורה, אנסו פאטי ופראן טורס.

על פי הדיווח, "כל הסימנים מראים שאריק יעזוב הקיץ במיוחד על רקע הגעתו הצפויה של איניגו מרטינס... פאבלו טורה עשוי לצאת בהשאלה, בעוד העתיד של אנסו פאטי ופראן טורס מוטל בספק".

בספרד מדווחים שבארסה מתלבטת מאוד בנוגע לפאטי והאם לוותר על מי שסומן עד לא מזמן לתקווה והעתיד של המועדון, בעוד בכל הנוגע לפראן טורס, בקבוצה יודעים שיצטרכו למכור אותו בסכום גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully