וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל ירושלים: "הפציעה של רנדולף רצינית, לא נראה טוב"

דז'יקיץ' התקשה לראות את חצי הכוס המלאה אחרי הניצחון בשטרסבורג, וביקר את סמית'. בקבוצה מוטרדים ממצבו של הפורוורד

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

הפועל ירושלים המשיכה הערב (רביעי) במומנטום הנהדר שלה כשרשמה ניצחון 12 ברציפות בכל המסגרות, אך חשוב מכך, הבטיחה את יתרון הביתיות בסדרת רבע גמר ליגת האלופות. שבוע אחרי הניצחון בדיז'ון, הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' גברה בחוץ על יריבה צרפתית נוספת כשהכניעה את שטרסבורג 63:71 בקרב הישיר על ראשות הבית.

במהלך המשחק נפצע ליוואי רנדולף בעינו ולא שב לפרקט, אך הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' החזיקה מעמד, בעיקר בזכות קאדין קרינגטון שהוביל עם 16 נקודות ופעולות חשובות במחצית השנייה. בשישי הקרוב תגלה ירושלים בהגרלה מי תהיה יריבתה הבאה, כאשר האופציות הן א.א.ק אתונה מיוון, או מורסיה או מנרסה הספרדיות.

ליוואי רנדולף, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
דאגה בהפועל ירושלים. ליוואי רנדולף/דני מרון

למרות הניצחון, דז'יקיץ' בעיקר הצטער על הפציעה המדוברת והביע ביקורת: "הדבר הטוב היחיד מהמשחק הזה הוא שניצחנו. רנדולף נפצע, אני לא יודע מה חומרת הפציעה אבל זה לא נראה טוב. ניסינו לשלוט במשחק שלהם, היה לנו מזל כי הם החטיאו לייאפים, אני מאמין שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. זה היה המשחק הכי גרוע של ספידי (סמית') העונה והוא יודע את זה. היה קשה מאוד ולא ציפינו למשחק קל, שתי הקבוצות רצו לנצח. שילמנו מחיר גדול על המשחק הזה. הפציעה של רנדולף היא רצינית וזה מחיר גדול".

סמית' עצמו היה חיובי יותר: "זה היה משחק בסדר שלנו, עשינו את הדברים הקטנים בצורה טובה ויצאנו עם הניצחון. המטרה הייתה לסיים במקום הראשון והשגנו אותה. היינו מאוד מוכנים למשחק, ההגנה שלנו הייתה טובה מאוד, אנחנו מכינים את עצמנו כמו שצריך באימונים ויצאנו עם הניצחון. לא משנה את מי נקבל בהגרלה, אנחנו צריכים להישאר מי שאנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully