וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלייזרים כבר קיבלו הצעות ששברו את השיא העולמי, אבל עדיין רוצים יותר

מנצ'סטר יונייטד תימכר? באנגליה מדווחים שגם הקטארים וגם ג'ים רטקליף שיפרו את הצעותיהם לכ-5 מיליארד ליש"ט, אבל הגלייזרים דורשים 7-6 מיליארד

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:3/ספורט 1

הדדליין להגשת הצעות על רכישת מנצ'סטר יונייטד הגיע לסיומו אתמול בערב (רביעי), ולמרות סכומי שיא שהונחו על השולחן, ספק אם תבוצע עסקה. אתמול נטען באנגליה שהבעלים הנוכחיים, האחים גלייזר, מתכוונים "למכור את המועדון רק עבור המחיר הנכון - 6 מיליארד ליש"ט. אם לא יקבלו את הסכום שהם דורשים, ינסו לגייס כסף ולשלם את חובות המועדון".

שני המועמדים המובילים שצוירו על ידי התקשורת הבריטית במשך השבועות האחרונים היו שייח' ג'אסים בין חמאד על ת'אני, אחיו של אמיר קטאר, וסר ג'ים רטקליף. ההצעות של שניהם כבר עברו לשלב השני, שניהם נפגשו עם ראשי המועדון בשבועות האחרונים ואף סיירו במתחם במשך שעות ארוכות. שניהם, כך דווח, הציעו בתחילה כ-4.5 מיליארד ליש"ט - פחות ממה שהגלייזרים דורשים - אבל העלו את הסכום בהצעה האחרונה שהוגשה אתמול לסביבות 5 מיליארד ליש"ט.

ג'ים רטקליף בעלי ניס. רויטרס
כמה יוציאו ממנו? רטקליף/רויטרס
ג'ואל גלייזר עם אחיו אברם, בעלי מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
יקבלו הצעה שתספק אותם? האחים ג'ואל ואברם גלייזר/GettyImages, Michael Regan

עוד בכדורגל העולמי

יש לציין כי המחיר הכי גבוה ששולם אי פעם על מועדון ספורט היה 4.65 מיליארד דולר ברכישת דנבר ברונקוס, קבוצת הפוטבול האמריקאית - כך ששתי ההצעות שעל השולחן שברו את השיא העולמי. גם הקטארים וגם רטקלף מאמינים שהם המועמדים היחידים לרכישה, על אף שהוצעו גם הצעות לשותפות עם הגלייזרים.

"אם מישהו יציע 6-7 מיליארד ליש"ט, יום רביעי יהיה תחילת הסוף עבור הגלייזרים", ניתח כתב סקיי, קאבה סולהקול. "אני חושב שזה יימשך כמה שבועות, זה לא יקרה עד סיום העונה, אולי עד תחילת חלון ההעברות של העונה הבאה. יכול להיות שהגלייזרים יסתכלו על ההצעות ויחשבו, 'זה לא מספיק טוב, לדעתנו יונייטד שווה הרבה יותר, בעיקר בעתיד', ובמקרה כזה הם יגייסו עוד כסף ויישארו בשליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully