וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.ז' סימנה כמטרה עליונה את ברנרדו סילבה, שמעדיף לעבור לספרד"

הקשר ינסה לעזוב את מנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב ובעיר האורות עוקבים. העדפת השחקן תחזיר את ברצלונה לתמונה?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

פריז סן ז'רמן אמנם מובילה את הטבלה בצרפת ונמצאת בדרך לאליפות שנייה ברציפות, אך ספק אם מישהו בעיר האורות יגדיר את עונת 2022/23 כהצלחה. הפריזאים הודחו מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר בפעם השנייה ברציפות, כאשר ב-180 נגד באיירן מינכן הם אפילו לא הבקיעו.

עתידו של המאמן כריסטוף גאלטייה לקראת העונה הבאה אינו ברור, וכך גם המשך דרכו של המנהל המקצועי לואיס קמפוס, אך הוא בינתיים ממשיך בהכנות לעונת 2023/24. לפי דיווח ב"רלבו" הספרדי, בפריז סימנו כמטרה עליונה לעונה הבאה שם בכיר במיוחד - ברנרדו סילבה.

הקשר בן ה-28 שמשחק כבר שש שנים במנצ'סטר סיטי ינסה לעזוב בקיץ את אנגליה כדי לנסות אתגר חדש ולשנות אווירה. עם זאת, לפי ה"רלבו" מבחינה משפחתית הוא מעדיף לעבור לספרד ולא לשוב לליגה שבה כיכב במדי מונאקו.

כבר באוגוסט האחרון פ.ס.ז' הציעה לסיטי 70 מיליון יורו עבור השחקן, אך אלופת אנגליה דרשה להעלות את הסכום ל-90 מיליון. הקיץ, כשיישארו לסילבה שנתיים בלבד בחוזה, הסכום אמור להיות נמוך יותר.

המועמדת המובילה להנחית את סילבה בספרד, אם וכאשר יעבור למדינה, היא ברצלונה. סוכנו של השחקן, ז'ורז'ה מנדש, כבר שוחח מספר פעמים עם הבלאוגרנה בנוגע לעסקה אפשרית אך שכר השחקן ודמי ההעברה טרפדו את המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully