וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה בקליפרס: פול ג'ורג' ייעדר עד שלושה שבועות

אחרי החשש מהיעדרות ממושכת, לקבוצה מעיר המלאכים נודע שהפציעה בברך אינה חמורה. הכוכב יחזור בזמן לפלייאוף?

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

הפציעה של פול ג'ורג' בהפסד לאוקלהומה סיטי הכניסה רבים בלוס אנג'לס לדאגה גדולה, אך הערב (רביעי) נודע לקליפרס כי הפציעה ממנה סובל ג'ורג' בברך אינה חמורה וכי הוא אמור לשוב לכל היותר בעוד שלושה שבועות.

במהלך המשחק נגד הת'אנדר התנגש ג'ורג' בלו דורט ונחת על הפרקט. הפורוורד נותר במצב זה למשך מספר דקות עד שקם ונאלץ לקבל סיוע בירידה מחדר ההלבשה, ובהמשך אף הזדקק לקביים כדי לעזוב את האולם, מה שרק הגביר את החשש בלוס אנג'לס.

חשוב לציין כי פלייאוף ה-NBA ייצא לדרך ב-15 באפריל, בעוד קצת יותר משלושה שבועות, אך טורניר הפלייאין ייערך קודם לכן בין ה-11 ל-14 באפריל. הקליפרס מדורגים במקום החמישי במערב, שמבטיח כרטיס אוטומטי לפלייאוף, אך הם רחוקים מלהיות נעולים בשישייה הראשונה.

הקבוצה מעיר המלאכים מקדימה את אוקלהומה סיטי השביעית במשחק וחצי בלבד, ומקדימה את הלייקרס שבמקום ה-11 ומחוץ לפלייאין בשני משחקים וחצי. ב-17 משחקים העונה ללא ג'ורג', ניצחו הקליפרס שש פעמים בלבד.

* מי שצפוי לחזור הלילה למגרשים הוא סנטר מינסוטה, קארל אנתוני טאונס. הכוכב של הוולבס נעדר בארבעת החודשים האחרונים והחמיץ 51 משחקים, וכעת ינסה לעזור לקבוצתו שנמצאת חזק במאבק על המיקומים בפלייאוף ובפלייאין במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully