וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג' יצא מהאולם עם קביים, בקליפרס חוששים מפציעה חמורה

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 10:37

הכוכב עלה לריבאונד, נתקל בלו דורט ונאנק מכאבים. בארה"ב העריכו: "הקליפרס יקנו היעדרות של כמה שבועות, הם חוששים מאסון"

לוס אנג'לס קליפרס פספסה הלילה (בין שלישי לרביעי) הזדמנות להיצמד לפיניקס במקום הרביעי במערב, כשהפסידה בביתה 101:100 לאוקלהומה סיטי בתום מותחן. אם ההפסד עצמו לא הספיק, הרי ש-4:38 דקות לסיום עלה פול ג'ורג' לריבאונד, התנגש עם ברכו הימנית בלו דורט, ונחת על הפרקט. הכוכב נותר כך למשך מספר דקות, עד שקם ונזקק לעזרה כדי להגיע לחדרי ההלבשה. לאחר מכן, נזקק לקביים כדי לצאת מהאולם.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג'. Allen Berezovsky, GettyImages
רק בריאות. ג'ורג'/GettyImages, Allen Berezovsky

עוד ב-NBA

"הוא עדיין נבדק", אמר טיירון לו עם תום המשחק. קוואי לאונרד נשאל מה יעשו הקליפרס ללא הפורוורד, ואמר: "השחקן הבא יצטרך לשחק. נראה. יש פה חבורה של שחקנים שרוצים לנצח, נראה מה יהיה. לא ראיתי בכלל את המהלך, חשבתי שהוא נפגע בפניו. עוד לא שוחחתי איתו". דורט נשאל על המהלך ואמר: "עליתי לריבאונד ופגעתי לו ברגל. זה לא היה בכוונה".

"נצטרך לחכות ולראות", הוסיף ניקולה באטום. "אני מקווה שזה לא משהו חמור והוא יחזור בקרוב. ברור שפול חסר לנו, אבל יש פה קבוצה טובה, מאמן טוב. אם הוא ייעדר, נצטרך לנצח בלעדיו". ג'ורג', שסבל ממספר פציעות קשות בעבר, מעמיד העונה ממוצעים של 23.9 נקודות, 6.1 ריבואנדים ו-5.1 אסיסטים למשחק.

עדיין לא ברור כמה זמן ייעדר הכוכב, אך סביר להניח שיחמיץ לכל הפחות את המפגש החוזר בין הקבוצות ביום חמישי - מפגש בו המנצחת תשיג יתרון במאבק הפנימי, אם שתיהן יסיימו עם מאזן זהה בתום העונה הסדירה, מה שלפתע נראה כמו אופציה הגיונית ביותר: הקבוצה של טיירון לו אמנם חמישית במערב, אך היא רחוקה רק משחק וחצי מהת'אנדר שבמקום השביעי. "הקליפרס קונים עכשיו היעדרות של כמה ימים, או כמה שבועות בתנאי שלא מדובר בפציעה חמורה מדי", נכתב ב"אתלטיק". "אם ג'ורג' גמר את העונה הסדירה זה סיפור אחר, ואם לא ישוב לפלייאוף זה אסון. החשש הכי גדול הוא שמדובר בפציעה דומה לזו שספג קוואי לאונרד בפלייאוף של 2021, ואז ג'ורג' יחמיץ גם חלק מהעונה הבאה. זו תהיה מכה אנושה".

והיה גם משחק, ובו אוקלהומה סיטי המשיכה במומנטום המוצלח שלה והראתה שהיא לא מוכנה לוותר על הפלייאוף, כשמחקה פיגור 14 ושרדה סיום דרמטי. לקוואי לאונרד היתה הזדמנות לנצח את המשחק, אך הוא אפילו לא הצליח להוציא זריקה מול ההגנה המצוינת של דורט. "זה באשמתי. אין ספק שהייתי צריך לפחות לזרוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

* דונובן מיטשל סיפק את אחת מהטבעות העונה, כשריחף מעל יוטה ווטאנבה מברוקלין. כוכב קליבלנד הרים את הידיים אל המסכים בתקווה לצפות בהילוך חוזר, אך אנשי הנטס לא אפשרו זאת. "שכחתי שזה משחק חוץ", אמר בסיום. "לא, ברור שהם לא יראו את זה". כשנשאל האם זה הדאנק הגדול בקריירה שלו, השיב אלוף ההטבעות של 2018: "זה אחד הגדולים, בלי ספק אחד הגדולים".

* בוסטון הלא יציבה התפוצצה על סקרמנטו עם 109:132 מהדהד, עם 36 נקודות של ג'ייסון טייטום. "החבר'ה עשו עבודה נהדרת, אני מרוצה מהגישה שלנו", אמר ג'ו מאזולה. המאמן המפסיד מייק בראון הודה: "הם בעטו לנו בתחת, וזה מתחיל ממני. אין מה להתחבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully