וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה "הרים את וושינגטון", אך הפליי-אין מתרחק: "כרגע זה לא כיף"

עופר פרוסנר, וושינגטון

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 23:38

הישראלי סיפק הופעה מצוינת מהספסל על אף ש"קבוצות לומדות אותו ומקשות עליו", קבוצתו הפסידה בפעם השישית בשבעת המשחקים האחרונים. אנסלד: "אנחנו לא טובים מספיק כדי להניח שאפשר להדליק מתג והבעיות ייפתרו"

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה ב-NBA, אך זה לא הספיק לוושינגטון שממשיכה להתרחק מתמונת הפליי-אין. הישראלי קיבל 34 דקות מהספסל וסיפק 15 נקודות באחוזים מצוינים (5 מ-6 מהשדה, 3 מ-4 ל-3, 2 מ-3 מהעונשין), 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות, אך הוויזארדס הפסידו 122:112 לאורלנדו - הפסד שלישי רצוף ושישי בשבעת המשחקים האחרונים. הם צנחו למקום ה-12 במזרח עם מאזן זהה לזה של אינדיאנה (40:32), מרחק שניים וחצי ממשחקים משיקגו שבמקום העשירי המוביל לפליי-אין.

אבדיה עלה לפרקט מהספסל, כאמור, בדרךך לשש דקות חלומיות ברבע השני, במהלכן סיפק 12 נקודות (4 מ-4 מהשדה, 2 מ-2 ל-3), 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. הישראלי ציין דאבל-דאבל שמיני העונה וראשון מאז ה-9 בפברואר מול שארלוט, אז סיים עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים. היתה זו כמות הדקות הגבוהה ביותר שקיבל מאז המפגש מול ההורנטס, וגם כמות השלשות הגבוהה ביותר מאז אותו משחק.

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צ'ייס יוז מ-NBC ניתח את התקופה האחרונה של אבדיה ואמר: "דני נשאל מה הוא צריך לשפר אחרי משחק הבית מול סקרמנטו. הוא הודה שהוא צריך להשיג יותר ביטחון, וכולנו רואים את זה. ימי "טורבו" כבר בעבר. אבדיה אמר שהוא צריך לשפר את האחוזים וגם את יד שמאל, וזה די ברור שקבוצות מנסות למנוע ממנו את יד ימין. כך נראית התפתחות התקפית ב-NBA - אתה מגיע לליגה ועושה משהו טוב, קבוצות לומדות אותך ואז צריך למצוא מהלכים חדשים".

"הוא הרים את וושינגטון מהספסל", כתב יוז על המשחק של הישראלי הלילה. "הוא היה אגרסיבי בהתקפות מעבר והזריקות הראשונות שלו נכנסו, מה שעזר לביטחון שלו. יכולות הקליעה שלו היו מאוד לא יציבות לאחרונה - יציבות נותרה תכונה מאוד חמקמקה עבורו".

אבל עם כל הכבוד ליכולת הטובה של אבדיה, הסיפור הגדול הוא היכולת הרעה של וושינגטון כקבוצה. עשרה משחקים בלבד נותרו עד תום העונה הסדירה, וקשה לראות את הוויזארדס יוצאים לפתע לרצף ניצחונות - בטח על רקע המומנטום ההפוך של שיקגו, שנמצאת בקו עליה. למעשה, וושינגטון קרובה יותר לאורלנדו, המדורגת 13 במזרח (משחק אחד), משיקגו העשירית (שניים וחצי משחקים).

מוקדם יותר העונה, הביסה אורלנדו את הוויזארדס ב-19 וב-20 הפרש. הפעם היא הסתפקה ב-10. "אני לא בטוח אנחנו חושבים שפשוט נוכל להשיג ניצחון נינוח", הודה המאמן ווס אנסלד. "צריך להרוויח אותו. צריך לקחת אותו. אנחנו לא טובים מספיק כדי להניח שאפשר להדליק איזה מתג בנקודה מסוימת ושהבעיות ייפתרו".

קריסטאפס פורזינגיס שהצטיין עם 30 נקודות הוסיף: "זה מתסכל, אבל זה חלק מהמקצוע. רובנו היינו מעדיפים לנצח וליהנות, וכרגע זה לא כיף. צריך להבין איך לצאת מזה".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קריסטאפס פורזינגיס מול אורלנדו. רויטרס
בצרות. אבדיה ופורזינגיס/רויטרס

המירוץ לפליי-אין

המשחקים שנותרו לוושינגטון:

דנבר (בית)
סן אנטוניו (בית)
טורונטו (חוץ)
בוסטון (בית)
אורלנדו (בית)
ניו יורק (חוץ)
מילווקי (בית)
אטלנטה (חוץ)
מיאמי (בית)
יוסטון (בית)

המשחקים שנותרו לשיקגו:

פילדלפיה (בית)
פורטלנד (חוץ)
ל.א. לייקרס (חוץ)
ל.א. קליפרס (חוץ)
ל.א. לייקרס (בית)
שארלוט (חוץ)
ממפיס (בית)
אטלנטה (בית)
מילווקי (חוץ)
דאלאס (חוץ)
דטרויט (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully