וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט קטעה את הרצף העגום, אך היא מודאגת: "חייבים להשתפר"

הווריירס ניצחו אחרי 11 הפסדי חוץ, גרין: "רמת הריכוז בחצי הראשון היתה פתטית". ת'יבודו: "חבל שבזבזנו הופעה כזאת של ג'וליוס רנדל"

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה גולדן סטייט רצף של 11 הפסדי חוץ, כששרדה את הביקור ביוסטון עם 108:121. היה זה רצף הפסדי החוץ הארוך ביותר בתקופת סטיב קר והשני הכי ארוך של אלופה מכהנת (שיקגו של 1998/99 הפסידה 12 פעמים ברציפות בחוץ).

"לכולנו ברור שצריך לשחק טוב יותר", הודה סטפן קרי, שסיים עם 30 נקודות. הווריירס ניצחו בחוץ בפעם השמינית בלבד העונה, והראשונה מאז ה-30 בינואר. בפעם הראשונה העונה, עצרה האלופה את הקבוצה המארחת על פחות מ-110 נקודות - עד הלילה, אפשרה לכל קבוצות הבית מולן שיחקה לקלוע 110 נקודות או יותר ב-36 משחקים - הרצף הרביעי באורכו בתולדות ה-NBA.

"זה טוב לנצח, אבל עוד לא עברנו את המחסום", הוסיף דריימונד גרין. "בסך הכל ניצחנו משחק אחד. במחצית הראשונה, רמת הריכוז שלנו היתה פתטית. המאמן אתגר אותנו במחצית השנייה". המאמן הזה, סטיב קר, אמר: "חשבתי שנגיע למשחק הזה מרוכזים, אבל לצערי זה לא קרה. בסופו של דבר הגענו לשם".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. Alex Bierens de Haan, GettyImages
"לכולנו ברור שצריך לשחק טוב יותר". קרי/GettyImages, Alex Bierens de Haan

עוד ב-NBA

ההצגה של הלילה היתה שייכת לג'וליוס רנדל, שהמטיר שיא קריירה של 57 נקודות על מינסוטה. לצערו, זה לא הספיק לניצחון, שכן הניקס נכנעו 140:134, באחת ההופעות האישיות הגדולות של העונה ב-NBA. רנדל קלע 26 נקודות רק ברבע השלישי ועלה לרבע האחרון עם 52, בדרכו הבטוחה לשבור את שיא המועדון שקבע כרמלו אנתוני (62) בינואר 2024. אלא שהטימברוולבס עצרו אותו ואת חבריו, ומנעו ממנו להפוך לשחקן השלישי בתולדות המועדון שחוצה את רף 60 הנקודות (מלבד כרמלו, גם ברנרד קינג עשה זאת, ב-1984).

"הם אגדות, פורצי דרך", אמר רנדל על אנתוני וקינג. "הם סללו את הדרך עבור שחקנים כמוני". טום ת'יבודו התאכזב מההפסד ואמר: "חבל שבזבזנו הופעה זאת". ג'יילן ברנסון הוסיף: "ג'וליוס שיחק כל כך טוב, הוא החזיר אותנו כמעט לבדו, הוא היה מדהים. היינו צריך להשתפר כקבוצה כדי לעזור לו ששיא הקריירה ירגיש מיוחד יותר. כשמפסידים ככה, זה די הורס את כל היתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully