וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ה מוראנט בריאיון ראשון מאז תקרית האקדח: "לא מכור לאלכוהול"

כוכב ממפיס הודה לקראת חזרתו לפרקט: "נסעתי לפלורידה כדי להתמודד עם לחצים בצורה חיובית. עליי להיות חכם, אחראי יותר ולא לגרום לבעיות"

ג'ה מוראנט סיים לרצות השעיה שנמשכה שמונה משחקים זכר לתקרית האקדח - כידוע כוכב ממפיס גריזליס צילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות והושעה - אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא אמור לשוב לפרקט כאשר ממפיס תארח את יוסטון רוקטס.

אחרי שחזר משבוע בפלורידה למטרות ייעוץ פסיכולוגי ונפשי ולקראת משחק החזרה שלו עם שובו לאימונים, הוא העניק הלילה ריאיון ראשון ובו הכחיש בתוקף שהוא סובל מבעיית התמכרות לשתיית אלכוהול - כפי שנטען לאחר שהתברר כי הוא נמצא ב"תוכנית ייעוץ" בפלורידה.

"אף פעם לא הייתה לי התמכרות לאלכוהול", הצהיר מוראנט, "לא הגעתי לשם בשביל להתמודד עם בעיית אלכוהול, אלא כדי ללמוד איך להתמודד עם לחץ בצורה חיובית, ניסיתי דרך אחרת להתמודד עם זה לפני שזה יגרום לי לעשות טעויות. הבעיה היחידה כרגע היא שאני צריך למצוא מרחב נפשי שאני מרגיש בו טוב ושנוח לי בו, זו הסיבה שלקחתי זמן והלכתי לייעוץ. למדתי הרבה דברים שעזרו לי".

הריאיון המלא של ג'ה מוראנט

מוראנט, שלמעשה תיעד את עצמו במועדון החשפנות באמצעות שידור חי באינסטגרם, הוסיף: "עליי להיות אחראי יותר, חכם יותר. כמובן שעשיתי טעויות בעבר שגרמו לי לבעיות, ולא רק לי כי גם למשפחתי, לקבוצה שלי, לארגון ואני מצטער בפני כולם. זו העבודה שלי, להיות יותר חכם ואחראי ולא לגרום יותר בעיות".

"מעשים יותר חזקים ממילים וזה הפוקוס שלי כרגע", סיכם מוראנט ובכך רמז שלכל הפחות יפחית את פעילותו ברשתות החברתיות, "לא מתכוון להעלות דברים כאלה וגם לצאת למועדונים זה לא דבר שבראש שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully