וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום הגורלי של יונייטד: "הגלייזרים ימכרו רק בסכום הנכון עבורם"

5-8 הצעות צפויות להתקבל עד פקיעת הדדליין בהמשך היום. אם לא יקבלו 6 מיליארד ליש"ט, הבעלים הנוכחיים עשויים לגייס כסף כדי לסגור את החובות ולהישאר בשליטה

תקציר גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 1:3/ספורט 1

הדדליין להגשת הצעות על רכישת מנצ'סטר יונייטד יגיע לסיומו הערב (רביעי). לפי "סקיי", האחים גלייזר יקבלו 5-8 הצעות עד שעות הערב, והם מתכוונים "למכור את המועדון רק עבור המחיר הנכון - 6 מיליארד ליש"ט. אם לא יקבלו את הסכום שהם דורשים, ינסו לגייס כסף ולשלם את חובות המועדון".

שני המועמדים המובילים שצוירו על ידי התקשורת הבריטית במשך השבועות האחרונים היו שייח' ג'אסים בין חמאד על ת'אני, אחיו של אמיר קטאר, וסר ג'ים רטקליף - ההצעות של שניהם כבר עברו לשלב השני, ושניהם נפגשו עם ראשי המועדון בשבועות האחרונים ואף סיירו במתחם במשך שעות ארוכות. שניהם, כך דווח, הציעו כ-4.5 מיליארד ליש"ט - מעט פחות ממה שהגלייזרים דורשים. עם זאת, לפי סקיי אין כעת פייבוריטים במירוץ - הכל פתוח.

ג'ואל גלייזר עם אחיו אברם, בעלי מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
יקבלו הצעה שתספק אותם? האחים ג'ואל ואברם גלייזר/GettyImages, Michael Regan

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

רטקליף כבר טען שהוא לא מתכוון לשלם "מחיר מטומטם" על המועדון: "איך מחליטים על מחיר של ציור? על מחיר של בית? זה לא קשור לכמה עלה לבנות אותו, או כמה עלה לצייר. אתה לא רוצה לשלם מחירים מטומטמים על דברים, כי אז תתחרט על כך".

"אם מישהו יציע 6-7 מיליארד ליש"ט, יום רביעי יהיה תחילת הסוף עבור הגלייזרים", ניתח כתב סקיי, קאבה סולהקול. "אני חושב שזה יימשך כמה שבועות, זה לא יקרה עד סיום העונה, אולי עד תחילת חלון ההעברות של העונה הבאה. יכול להיות שהגלייזרים יסתכלו על ההצעות ויחשבו, 'זה לא מספיק טוב, לדעתנו יונייטד שווה הרבה יותר, בעיקר בעתיד', ובמקרה כזה הם יגייסו עוד כסף ויישארו בשליטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully