וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפרד מבולטימור? למאר ג'קסון "מוכן להמשיך הלאה"

הרייבנס הצמידו תג פרנצ'ייז לא ייחודי לקוורטרבק, והמשמעות היא שקבוצות אחרות יכולות להציע לו חוזה. אינדיאנפוליס וניו אינגלנד בתמונה

שחקן בולטימור רייבנס למאר ג'קסון. Andy Lyons, GettyImages
סאגה מתמשכת. למאר ג'קסון/GettyImages, Andy Lyons

האם למאר ג'קסון ובולטימור רייבנס ייפרדו? בימים האחרונים גוברות האינדיקציות לכך שכן. הרייבנס הצמידו לג'קסון את תג הפרנצ'ייז לפני שבועיים, אולם מדובר בתג לא בלעדי, והמשמעות היא שנכון לעכשיו ג'קסון ישתכר בעונה הקרובה 32 מיליון דולר, אבל קבוצות אחרות עדיין יכולות להציע לו חוזה. במקרה כזה, לרייבנס תהיה זכות להשוות את ההצעה ואם יבחרו לא לעשות זאת, יקבלו שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט מהקבוצה המחתימה.

אלא שג'קסון לא מרוצה ומחפש את דרכו החוצה. על פי גורם באיגוד השחקנים הוא "מוכן להמשיך הלאה". קבוצות רבות רוצות את השחקן, אולם לא ברור בשלב זה מי מהן מוכנה לשלם את המחיר הגבוה. על פי ESPN, אינדיאנפוליס הצמאה לקוורטרבק חזק בתמונה, כשגם ניו אינגלנד, המאוכזבת ממאק ג'ונס, מגששת.

ג'קסון בן ה-26 מאוכזב מכך שלא קיבל חוזה רב שנתי מהרייבנס. המטרה שלו היא לקבל חוזה דומה לזה של דשון ווטסון, שחתם בתחילת העונה שעברה בקליבלנד על חוזה של 230 מיליון דולר לחמש שנים, ש-100 אחוז ממנו בכסף מובטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully