וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל ג'ונס האריך חוזה בג'איינטס, תג פרנצ'ייז על למאר ג'קסון

הקוורטרבק סיכם בג'איינטס לארבע שנים נוספות על סכום של כ-160 מיליון דולר, סקוון בארקלי יהיה שחקן הפרנצ'ייז של המועדון. תג פרנצ'ייז הוצמד גם ללמאר ג'קסון בבולטימור

שחקן ניו יורק ג'איינטס דניאל ג'ונס. David Berding, GettyImages
חוזה משופץ. דניאל ג'ונס/GettyImages, David Berding

קבוצות ה-NFL ממשיכות לבנות את עצמן דרך הקוורטרבקים לעונה הקרובה. לאחר החתימה של דרק קאר בניו אורלינס והארכת החוזה של ג'ינו סמית' בסיאטל, סגרו גם דניאל ג'ונס ולמאר ג'קסון על המשך דרכם בקבוצותיהם - כל אחד בווריאציה משלו.

ג'ונס סיכם עם הג'איינטס על הארכת חוזה לארבע שנים, במסגרתן הוא צפוי להשתכר כ-160 מיליון דולר, כשניו יורק בחרה לשים את תג הפרנצ'ייז על סקוון בארקלי. המשמעות של תג הפרנצ'ייז על שחקן היא שהוא יקבל את השכר הממוצע של חמשת השחקנים היקרים בעמדה שלו או העלאה של 20 אחוז מהשכר הנוכחי, מה שאומר שהרץ האחורי ישתכר בעונה הקרובה כ-10 מיליון דולר.

מי שעוד קיבל את תג הפרנצ'ייז הוא למאר ג'קסון, הקוורטרבק של בולטימור, רק ששם המקרה קצת יותר מורכב, משום שלג'קסון הוצמד תג לא בלעדי (Non Exclusive). המשמעות היא שנכון לעכשיו ג'קסון ישתכר בעונה הקרובה 32 מיליון דולר על פי אותה נוסחה של בארקלי, אבל קבוצות אחרות עדיין יכולות להציע לו חוזה. במקרה כזה, לרייבנס תהיה זכות להשוות את ההצעה ואם יבחרו לא לעשות זאת, יקבלו שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט מהקבוצה המחתימה. במילים אחרות, ג'קסון יישאר בבולטימור, שעדיין יכולה להחתימו לחוזה ארוך טווח עד יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully