וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוץ בשכר שחקני אום אל פאחם? אבו אלעם: "שטויות, מחפשים אותי"

יו"ר המועדון מהלאומית הגיב ב-103FM לפרסום על ההחלטה לקצץ את שכר השחקנים: "לא היה ולא נברא, בבקרה אומרים לי שהלוואי ומועדונים בליגת העל היו מתנהלים כמונו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 20.3/ספורט1

סערה גדולה בהפועל אום אל פאחם. הבוקר (שלישי) פורסם כאן כי הנהלת המועדון קיבלה החלטה והידעה לשחקנים שהחל מהמשכורת הקרובה, שכרם יקוצץ ב-50 אחוז בשל קשיים כלכליים ומי שלא יסכים לכך רשאי לעזוב מיידית. בתגובה, השחקנים ההמומים הבהירו כי לא יסכימו לקצץ שקל משכרם ופנו מיידית לארגון השחקנים.

יו"ר המועדון, מוחמד אבו אלעם, התראיין הערב ל-103FM בעקבות הפרסום. בשיחה הכחיש אבו אלעם את הטענות ואף תקף את ארגון השחקנים: "מצאתי את השקרנים. לפני דקות אחדות התקשר אליי יו"ר ארגון השחקנים, זה שבצהריים אמר שמשה מישאלוב לא מעורב בזה, ואמרתי לו שהוא זה שהתקשר והוא זה ששלח הודעות, והוא זה שמחפש אותי כבר ארבע שנים מאז התביעה שלי ושלו. במקום שתתעסקו בשטויות, בואו תחשפו את הכול".

מוחמד אבו אלעם, יו"ר הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
מכחיש את הטענות. אבו אלעם/מאור אלקסלסי

אבו אלעם המשיך להתבצר בעמדתו והוסיף: "אני חד וחלק בתשובה שלי - זה לא היה ולא נברא דבר כזה, מעולם זה לא היה במועדון שלי. הייתי בשיחה עכשיו עם הבקרה התקציבית והיא אמרה לי שהלוואי והמועדונים בליגת העל היו מתנהלות כמו שמתנהלת אום אל פאחם. מוסר התשלום אצלנו הוא אחד הטובים בארץ".

"צריך לחקור את איגוד השחקנים ולהבין איך הוא עובד ומי מממן אותו. למה עורכי הדין שמייצגים את משה מישאלוב מייצגים גם את השחקנים? מי הביא אותו לשם? מה יש בין עורכי הדין למנכ"ל איגוד השחקנים? אני רוצה שיהיה ארגון נקי שייצג את השחקנים בלי אינטרסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully