וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינה נברטילובה הכריזה: "אני נקיה מסרטן. הייתי בפאניקה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 11:34

אחת הטניסאיות הגדולות בכל הזמנים נחשפה: "חשבתי שלא אזכה לראות את חג המולד. תקופת הכימותרפיה היתה אחת הקשות שאי פעם עברתי"

"אני נקיה מסרטן", הכריזה היום (שלישי) מרטינה נברטילובה, כחודשיים וחצי לאחר שאובחנה עם סרטן בגרון ובשד. אחת הטניסאיות הגדולות אי פעם התראיינה לפירס מורגן והותדה שחששה לדחות את תכניותיה לאמץ ילד עם בת זוגה יוליה למיגובה: "הייתי בפאניקה למשך שלושה ימים, חשבתי שלא אזכה לראות את חג המולד. חשבתי על כל הדברים שאני רוצה לעשות. זה אולי יישמע שטחי מצדי, אבל חשבתי, 'באיזו מכונית אדירה אני רוצה לנהוג אם נשארה לי רק שנה לחיות'?"

הצ'כית אובחנה לאחר שגילתה כי בלוטות הלימפה בצווארה נפוחות. "חשבתי שזו תגובה לחיסון שעברתי שבוע קודם לכן", סיפרה. "אבל זה לא עבר, אז צלצלתי לרופא. תקופת הכימותרפיה היתה אחת הקשות שאי פעם עברתי. הכל היה נפוח ומאוד לא נוח. פוגעים בך מכל הכיוונים, ואני לא חושבת שהרופאים עשו עבודה טובה במיוחד בלהסביר לי מה קורה, בזמן שהכל התרסק עלי".

מרטינה נברטילובה, טניסאית עבר. Diego Souto, GettyImages
רק בריאות. נברטילובה/GettyImages, Diego Souto

עוד בטניס

נברטילובה זכתה בכמות חסרת תקדים של 59 תארי גרנד סלאם לאורך הקריירה המופלאה שלה - 18 תארי יחידות ו-41 בזוגות וזוגות מעורבים. בארון התארים שלה ניתן למצוא 167 טורנירי יחידים ו-177 טורנירי זוגות. היא פרשה ממשחק פעיל רק בשנת 2006, כשהיא בת 49.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully