וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי בארגנטינה: "לא ויתרת לרגע, וחזרת לכאן כאלוף העולם"

הקפטן נחת לקראת המפגשים עם פנמה וקוראסאו, נשיא ההתאחדות קיבל את פניו והזמין למשחק את האיש שאחראי לשיר "מוצ'אצ'וס"

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

אחרי הבוז שספג בפארק דה פראנס לפני ההפסד של פריז סן ז'רמן לראן, ליאונל מסי רק חיכה לחזור לארגנטינה, לקראת המשחקים הראשונים שלו כאלוף עולם מול פנמה וקוראסאו. כל שחקני הנבחרת נחתו היום (שני) בארגנטינה והגיעו בזה אחר זה למתחם באסייסה, שם קיבל את פניהם נשיא ההתאחדות קלאודיו טאפיה, שהצטלם עם מסי וכתב ברשתות החברתיות: "לא ויתרת לרגע. והיום חזרת למדינתך כאלוף העולם. ברוך הבא, ליאו".

בפעם האחרונה שמסי והחברים לנו באסייסה, זה היה ב-19 בדצמבר, לפני חגיגות הזכייה הגרנדיוזיות שבמהלכן יותר מ-5 מיליון ארגנטינאים יצאו לרחובות בואנוס איירס וסביבתה.

הבקשות לכרטיסים לקראת המשחק הראשון של ארגנטינה כמחזיקת הגביע העולמי חצו את רף המיליון ורבים יישארו מאוכזבים כשרק 63 אלף יוכלו להיכנס למונומנטל, אבל מי שנשאר ללא כרטיס וקיבל הזמנה מיוחדת הוא פרננדו רומרו, יוצר הגרסה המוצלחת של השיר "מוצ'אצ'וס" שכבש את העולם במהלך הטורניר בקטאר.

רומרו הביע ברשתות את אכזבתו מכך שלא הצליח להשיג כרטיס, עוקביו עודדו אותו לפנות לצ'יקי טאפיה והנשיא פתר את הבעיה. "קשה לי להכניס את כל התודות בציוץ אחד", כתב רומרו. "צ'יקי טאפיה פנה אליי כדי להשתתף בחגיגה ביום חמישי וזה בעיקר בזכותכם, כל מי שהתאהב בשיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully