וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הארגנטינאי רודף אותו: קבלת הפנים שאמבפה לא ציפה לה

הצרפתי מבלה בחופשה בניו יורק יחד עם חברו בפריז סן ז'רמן אשרף חכימי בניסיון להשאיר את ההפסד בגמר המונדיאל מאחור. לשירת "מוצ'אצ'וס" מהיציעים ב-NBA ספק אם הוא ציפה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

קיליאן אמבפה הפתיע כששב מיד ממשחקי המונדיאל בקטאר לאימוני פריז סן ז'רמן. בסביבתו הסבירו אז כי הוא העדיף לשוב למסגרת, על אף שהוצעו לו 10 ימי חופשה ומנוחה, בראש ובראשונה כדי לשים את גמר גביע העולם נגד ארגנטינה מאחור. מאז הוא שותף בשני משחקים וגם כבש, אבל השבוע הוא וחברו בפ.ס.ז', שחקן נבחרת מרוקו אשרף חכימי, יצאו לחופשה ובחרו להעביר אותה בניו יורק - אולי המקום שהכי לא צפוי שדווקא בו יזכירו לאמבפה את אותו דו קרב פנדלים דרמטי וכואב עבורו.

אמבפה וחכימי לא רק נהנים מרחובות ניו יורק וממה שיש לתפוח הגדול להציע, אלא גם התייצבו בלילה שבין שני לשלישי למשחק בין ברוקלין נטס לסן אנטוניו ספרס, בו המארחת ניצחה ב-36 הפרש, ובטוח לא ציפו לשמוע מהיציעים את "מוצ'אצ'וס" - הלהיט שסחף את ארגנטינה לכל אורך המונדיאל ועד הזכייה.

צפו באוהדים מקניטים את אמבפה במשחק של ברוקלין

כשהכרוז בברוקלין ציין כי אמבפה נמצא באולם במטרה לעשות לו את הכבוד הראוי לו, חבורת אוהדים באחד היציעים העליוניים, ככל הנראה ארגנטינאים, פצחה בשירת "מוצ'אצ'וס", שנשמעה היטב באולם.

בין אם זה הלהיט הארגנטיני או נוכחותם של אמבפה וחכימי באולם, ברוקלין מצדה דרסה 103:139 ורשמה את ניצחונה ה-12 ברציפות וכוכבי פריז סן ז'רמן ימשיכו ליהנות מארצות הברית עד שישובו בקרוב לאימונים, שם יפגשו את ליאונל מסי שחזר השבוע לצרפת אחרי חופשה של כשבועיים במולדתו ארגנטינה כאלוף עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully