וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין על התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 12:56

הפחתת הנקודה על הפרק? האדומים יועמדו לדין גם על השלכת חפצים על אספרייה במשחק מול בית"ר, אבל לטענתם העונש על תנאי נוגע רק להתפרעות שמובילה לעיכוב. הקבוצה תחזור להתאמן במתחם חודורוב

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

אם לא הספיקה להפועל תל אביב ההעמדה לדין בנוגע לקריאות הגזעניות שהושמעו כלפי דנילו אספריה בטדי וצוינו על ידי השופט רועי ריינשרייבר והמשקיף יואב שטראוס, הקבוצה תעמוד לדין בגין סעיף נוסף, התפרעות אוהדים. כזכור, רק בשבוע שעבר ניתן לה על ידי בית הדין עונש של הפחתת נקודה על תנאי לשנה בגין התפרעות אוהדים נוספת. הפעם הפועל תל אביב מואשמת בהשלכת החפצים לדשא בסיום לעברו של דנילו אספריה בעת שחלף בהתרסה לצד היציע בסיום המשחק מול בית"ר ירושלים.

מהומה במשחק של בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב. קובי אליהו
ישלמו מחיר על המשחק החם? הפועל תל אביב/קובי אליהו

עוד בנושא

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים, דנילו אספרייה, ליד שחקן הפועל תל אביב אלכסנדר בולייביץ'. קובי אליהו
סערה יקרה. אספרייה/קובי אליהו

העונש משבוע שעבר ניתן לאדומים בשל אירועי המשחק הקודם בטדי, השלכת האבוקות לכר הדשא ועיכוב המשחק, אך האדומים יגיעו שוב לבית הדין במטרה שלא לאבד נקודה כל כך יקרה במאבקי התחתית.

לטענת אנשי הפועל תל אביב, העונש על תנאי הוא בגין התפרעות אוהדים שתגרום לעיכוב משחק. כלומר, ההעמדה לדען על התפרעות אוהדים "סטנדרטית" אינה קשורה לעונש על תנאי, ולכן הפחתת הנקודה לא על הפרק. עם זאת, הקבוצה כן צפויה לספוג עונש חמור.

בנושא אחר, שחקני הקבוצה חזרו היום להתאמן במתחם חודורוב לראשונה מאז השריפה. המתחם עדיין עובר שיפוץ אך במועדון מצאו פתרון זמני ותחמו את האיזורים שלא נשרפו על מנת לאפשר המשך פעילות במתחם, מה שהיה מאוד חסר לשחקנים ולצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully