וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרייה התגרה, המשקיף יציין: "ספג נהמות מאוהדי הפועל תל אביב"

הקולומביאני של בית"ר התריס, צוות השיפוט יכתוב שהוא ספג קריאות גזעניות. אבוקסיס: "לא מתעסק בנקמות". סילבס: "הלחץ ניכר"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון הביתי 1:2 על הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף התחתון. הקבוצה מהבירה חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים (ותיקו לפני כן) ובעיקר שימחו את האוהדים עם ניצחון על היריבה הגדולה שגברה עליהם באותו מקום לפני כשבועיים.

אחרי המשחק התעוררה מהומה. דנילו אספרייה שהתגרה בשחקני הפועל תל אביב במהלך המשחק, עבר להתגרות בקהל האדום. אלכסנדר בולייביץ' ניסה להתעמת איתו, שחקנים ואנשים משתי הקבוצות הגיעו למקום והסערה כללה גם את מנהל הפועל תל אביב סלים טועמה, ועוזר המאמן דושאן מאטוביץ'. לאחר מכן השופט רועי ריינשרייבר הודיע למאטוביץ' שהוא מורחק.

מדובר כמובן בהמשך למשחק הקודם, שגם בו אספרייה התגרה באוהדים האדומים וטען שהם השמיעו כלפיו נהמות. בהפועל תל אביב הגיבו בזעם לטענות הללו והסבירו שהוא משתמש בשיר מוכר של האוהדים כדי להשחיר אותם. בית הדין גזר על הקולומביאני עונש הרחקה משני משחקים על תנאי.

המשקיף וצוות השיפוט יציינו בדו"ח קריאות גזעניות של אוהדי הפועל תל אביב במהלך המשחק ובסיומו, אבל לא את ההתגרות של אספרייה. המשמעות היא שהוא יועמד לדין שוב רק הם יוחלט לעשות זאת על סמך הטלוויזיה.

אספרייה עצמו אמר: "אולי הם אוהבים אותי, בכל משחק הם רוצים להילחם בי, אבל זה חלק מהמשחק. אני שמח כי ניצחנו. בשבילנו זה היה חשוב, אבל בשבילם זה היה יותר חשוב".

שחקן הפועל תל אביב אלכסנדר בולייביץ', ליד שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה. קובי אליהו
שבוע אחרי שבוע במוקד המהומות. אספרייה/קובי אליהו
עוזר מאמן הפועל תל אביב דושאן מאטוביץ', מתעמת עם שחקן בית"ר ירושלים סרגיי בורודין. קובי אליהו
מאטוביץ' הורחק אחרי העימות עם בורודין/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום המשחק: "לקהל זה היה חשוב מאוד, אני לא מתעסק ב'נקמות'. היינו בתקופה לא טובה מבחינת תוצאות., ההבדל הוא שהיום כבשנו. גם במחצית הראשונה, ב-0:0, שלטנו ולא הצלחנו מול משחק הגנה טוב של הפועל תל אביב. במחצית השנייה היינו יותר החלטיים ויותר מסוכנים".

המאמן המשיך: "השחקנים שנכנסו היום עשו את השינוי, לא תמיד זה מצליח והפעם כן. אנחנו מאוכזבים שלא עלינו לפלייאוף העליון, אבל זה מאחורינו. יש לנו מטרות שהן חצי גמר הגביע ולהשיג עוד כמה נקודות בליגה כדי להיות בטוחים".

שחקני בית"ר ירושלים, גריגורי מורוזוב, מיגל סילבה, סרגיי בורודין. קובי אליהו
הפעם הצהובים-שחורים חגגו/קובי אליהו

הפועל תל אביב הפסידה משחק שני ברציפות והיא מסובכת עמוק במאבקי ההישרדות. המאמן חיים סילבס אמר: "התחתית בוערת, קל זה בטח לא יהיה. לא היינו רגועים עם הכדור, במיוחד אחרי שעלינו ל-0:1. היו לנו דקות שאם היינו משחקים בשקט, היינו יכולים לתת בקלות את השני. המגרש נפתח, חיכינו לזה ואז ספגנו. מאז המומנטום היה של בית"ר".

סילבס הוסיף: "אנחנו לא שקטים עם הכדור, הלחץ ניכר על השחקנים, יש איבודי כדור שלפעמים לא מתאימים. היו לנו הרבה אפשרויות ושטחים, זה ממה שרצינו, אבל אתם רואים את הבעיטה והמסירה האחרונה. כשאנחנו יכולים להרוג את המשחק, אנחנו לא עושים את זה".

דן איינבינדר אמר: "צריך ללמוד מה עשינו לא טוב ולנסות להשתפר אחרי הפגרה. אנחנו לא צריכים להיכנס ליותר מדי מחשבות. צריך לנוח, להתאושש, לנסות להיות טובים יותר לאורך יותר דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully