וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע חושבת על משחק העונה: איך ברדה יחלק את הכוחות?

19.3.2023 / 7:22

"אנחנו לא מרפים ולא מוותרים על מאבק האליפות", מכריזים בבאר שבע, שיוצאת לפגרת הנבחרת עם גאווה וחששות לפני המשחק מול חיפה

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

הפועל באר שבע יוצאת הבוקר (ראשון) לפגרת הנבחרת בתחושות טובות אבל גם עם מעט דאגה. בקבוצה יודעים שעל אף צבירה כמעט מקסימלית של נקודות בשבועות האחרונים, הפועל באר שבע לא משחקת את הכדורגל הטוב ביותר שלה העונה בתקופה הזו. לא במקרה אמר אתמול אליניב ברדה: "כדי להתמודד מול מכבי חיפה במחזור הבא, נצטרך להרים את רמת המשחק שלנו". המפגש האחרון בין הקבוצות בסמי עופר הסתיים בניצחון של מכבי חיפה אף שהפועל באר שבע היתה טובה יותר על כר הדשא. "אנחנו לא מרפים ולא מוותרים על המאבק הזה", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "נרצה להמשיך את המרתון הזה גם אחרי המפגש מול מכבי חיפה". הבוקר עומד הפער בין הקבוצות על ארבע נקודות לטובת מכבי חיפה ואם הפועל באר שבע תפסיד, זה עלול להיות מאוד בעייתי.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
מלאי ביטחון. באר שבע חוגגת/דני מרון
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
יכולים להשתפר. שחקני באר שבע/דני מרון

משחקי שבת בליגת העל

בשבועיים שנותרו למשחק, יצטרך ברדה לדעת איך לחלק את הכוחות, כמה חופש לתת לשחקנים וגם איך לתת מנוחה לשחקנים שיחזרו מהמשימה הלאומית. ארבעה שחקנים להפועל באר שבע בסגל של הנבחרת ובמועדון יקוו לקבל אותם בריאים כפי שהם יגיעו מהקבוצה לנבחרת. גם שגיב יחזקאל, שיצא אתמול בחילוף כי הרגיש את השריר, עדכן אמש שהוא רק סבל מהתכווצויות ויהיה כשיר לפעילות הנבחרת. לאור הפציעה של שון גולדברג מועמדים צמד הבלמים של הקבוצה מיגל ויטור ואיאד אבו עביד לפתוח יחד במרכז הגנת הנבחרת. "אם גלזר, ויטור ואבו עביד יפתחו יחד, זה יהיה כבוד עצום להפועל באר שבע", אמרו אמש במועדון. "אם השוער ושני הבלמים יהיו מהבית שלנו, זה יהיה הישג גדול להפועל באר שבע". לקראת המשחק מול מכבי חיפה נראה שרמזי ספורי יהיה בסגל. לעומתו רותם חטואל עלול שוב להיעדר.

שחקן הפועל באר שבע שי אליאס מחבק את אדריאן פאון. דני מרון
שחקן הפועל באר שבע שי אליאס מחבק את אדריאן פאון/דני מרון

האזינו: יניב טוכמן על הנעשה בהפועל באר שבע

יוג'ין אנסה שכבש אתמול את שער הניצחון ופטריק קלימלה, שפתח אתמול בהרכב, צפויים לעלות יחד ב-11 נגד מכבי חיפה. אליניב ברדה הסביר אתמול כי החליט ללכת על המהירות של השניים במשחק אתמול ונראה כי כך יעשה גם מול מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully