וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה נחוש לממש את חוזהו לעונה הבאה במכבי תל אביב. התוצאות יכריעו

19.3.2023 / 7:10

מאמן מכבי תל אביב יודע שהמבחנים יהיו במשחקי הצמרת ובגביע, המשחק מול נתניה סיפק גם סיבות לדאגה וגם נקודת אור: "ביטון משחק כל כך טוב"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

חרף הביקורות על הישגיו הדלים ולמרות שעדיין לא הצליח לעצב את הקבוצה ולהעלות אותה על המסלול הנכון, אייטור קראנקה נחוש להמשיך במכבי תל אביב גם בעונה הבאה. הבאסקי מחזיק בחוזה לעונה נוספת והוא חותר לסיים את העונה בפלייאוף העליון בצורה חיובית יותר ועם אחוזי הצלחה גבוהים ובמקביל לזכות בגביע המדינה. מבחינת קראנקה, חצי העונה הזו היא גם הזמן שהוא צריך כדי להכיר את הכדורגל הישראלי, את ליגת העל וכמובן את הקבוצה שלו. למאמן ברור כי הוא יהיה חייב להוביל את מכבי תל אביב לחודשיים הרבה יותר טובים ולמאזן אחר כאשר המבחנים הגדולים שלו יהיו בארבעת המפגשים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע וכאמור גם בגביע המדינה.

עבור קראנקה, הניצחון אתמול על מכבי נתניה הוא נקודת התחלה טובה למה שהוא מקווה לראות משחקניו, אם כי לצד שלוש הנקודות וההתאוששות אחרי שני המשחקים האחרונים, אי אפשר שלא להתייחס למחצית השנייה שלא היתה טובה בלשון המעטה. גם אם מכבי תל אביב הגיעה לכמה מצבים, זה לא היה מספיק. המשחק כבר היה כמעט בידיים שלה לחלוטין אחרי שהובילה 0:2 בתום המחצית הראשונה ויותר מכך היה לה יתרון מספרי. רז שלמה הורחק סמוך להפסקה ולמחצית השנייה מכבי נתניה עלתה בעשרה שחקנים אל מול האחד עשר של מכבי תל אביב. למרות זאת, מכבי תל אביב לא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת נוספת במשך מחצית שלמה פלוס תוספת זמן.

שחקני מכבי תל אביב אחרי הניצחון על מכבי נתניה. ברני ארדוב
סיבות לאופטימיות, סיבות לדאגה. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

משחקי שבת בליגת העל

עוד בוואלה!

ז'ראלדש: "הסגל שלנו מספיק טוב, אבל היינו צריכים להביא מעצמנו יותר"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה, עם דן ביטון. ברני ארדוב
"אני לא טיפש לא לתת לשחקן שמשחק כל כך טוב באימונים את חולצת ההרכב". קראנקה על ביטון/ברני ארדוב

קראנקה לא ביקר אמש את שחקניו במסיבת העיתונאים, אלא רחוק מכך. הוא היה מרוצה מאוד מההופעה וגם גורמים אחרים במועדון דחו את הטענות על ציפייה למחצית שנייה אחרת. "השחקנים הפסידו בשני המשחקים האחרונים יתרון בו היתה הקבוצה והיה להם הרבה יותר חשוב לדעת לשמור על הניצחון ולא להתפרע ולהמר כדי להשיג ניצחון רב שערים", אמרו במכבי תל אביב. "וחוץ מזה המאמן עשה הרבה שינויים במחצית השנייה, כך שאיכות המשחק קצת ירדה באופן טבעי".

סיפור המשחק אתמול הוא ללא ספק דן ביטון. חודשים של המתנה למקום בהרכב, הולידו מחצית ראשונה אדירה של הקשר שכבש שער פנטסטי מכדור נייח והיה לו גם בישול יפהפה לערן זהבי. "כשהגעתי למכבי תל אביב דן בכלל רצה לעזוב", סיפר אמש קראנקה. "כל חלון ההעברות הוא התנדנד אבל בסיום כשהוחלט שהוא נשאר, רציתי לראות אותו באימונים ולהבין עד כמה הוא טוב. במשחק שעבר הוא נכנס כשהיינו בחיסרון מספרי מול הפועל חיפה והוא שיחק טוב ובאימונים בקרית שלום הוא הוכיח לי שמגיע לו לפתוח ולשחק מההתחלה. אני לא טיפש לא לתת לשחקן שמשחק כל כך טוב באימונים את חולצת ההרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully