וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה: "כשאני חותם במקום מסוים, אני מתייחס לזה ברצינות"

18.3.2023 / 19:45

מאמן מכבי תל אביב מכוון לעונה הבאה והחמיא לדן ביטון שהצטיין ב-0:2 על נתניה: "משהו השתחרר אצלו". קוז'וך: "היינו טובים יותר עד הספיגה"

אחרי ההפסד להפועל ירושלים והתיקו מול הפועל חיפה, מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) את הפלייאוף העליון עם ניצחון 0:2 על מכבי נתניה, שמצדה רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון בהפסד השני ברצף של היהלומים. שלוש הנקודות של הצהובים קירבו אותם להפועל באר שבע מרחק שש נקודות ושבע נקודות ממכבי חיפה המוליכה שתארח בהמשך הערב את מ.ס. אשדוד.

אייטור קראנקה נהנה מהופעה טובה של שחקניו, במיוחד של דן ביטון שקיבל את הקרדיט בהרכב והחזיר עם שער יוצא מן הכלל בכדור חופשי ובישול לערן זהבי, בעוד אצל המארחת רז שלמה ורן קוז'וך הורחקו בתקופה פחות טובה של נתניה.

עוד בכדורגל ישראלי

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה, עם דן ביטון. ברני ארדוב
נתן לו את הקרדיט וזכה. קראנקה וביטון/ברני ארדוב

קראנקה על הניצחון: "היה משחק קשה מאוד. הראינו הרבה אופי, זה היה חשוב לשחקנים להחזיר את הביטחון. לא התחלנו את המשחק עם אינטנסיביות מספיקה, אבל הצלחנו לחזור. זה חשוב עבורנו לקחת את המשחק הזה ולהמשיך עם המומנטום קדימה. ראינו קבוצה שעבדה טוב ביחד, ציפיתי ליותר, אבל יהיו לנו עכשיו שבועיים לעבוד על מה שנצטרך".

על המשך הפלייאוף: "אני מאוד מרוצה ממה שאני רואה. ביטון? ברגע שנסגר החלון ידענו שזה יעבוד טוב איתו, משהו השתחרר אצלו. הוא הראה שהוא יכול להיות שחקן מפתח עבורנו".

במסיבת העיתונאים התייחס המאמן להמשך הדרך, כשהוא חתום כזכור גם לעונה הבאה: "כשאני חותם במקום מסוים, אני מתייחס ברצינות למה שחתמתי. אני מקווה שהניצחון הערב הוא התחלה לדברים יותר טובים שיהיו בהמשך".

דור פרץ סיכם: "הגענו מוכנים למשחק. נראינו טוב ואגרסיביים, זה הבסיס שלנו. להבדיל ממשחקים קודמים, פשוט הגענו היום. אני חושב שאיבדנו כל כך הרבה נקודות במחזורים האחרונים שזה גרם לנו להבין שצריך לצבור נקודות, לנצח משחקים ולעבור ממשחק למשחק, להמשיך הלאה. הפלייאוף ברמה גבוהה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מלא בציפיות להמשך העונה, על אף התקופה הרעה. קוז'וך/ברני ארדוב

רן קוז'וך על הכרטיס האדום: "מקווה שצילמו את זה, כי שאלתי אם הוא לא רואה פעמיים והוא נתן לי שני צהובים. אין כבוד אליי. לא מעניין השיפוט של היום".

על ההפסד: "עד השער של ביטון היתה קבוצה אחת על המגרש. לא הגבנו טוב לשער של מכבי, מול קבוצות איכותיות אם לא מגיבים אז מענישים אותך. זה משחק שאנחנו צריכים לשמור אותו כמו שהוא, במיוחד אחרי ההרחקה של רז שלמה. חושבים הלאה למשחק הבא. אני מאוכזב, כי אני שונא להפסיד".

על התקופה האחרונה של הקבוצה: "חד משמעית אין ירידת מתח. אני חושב שהיינו עדיפים עד הדקה ה-31 ומשם הדברים הלכו לא טוב. מה העתיד? אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו ראויים להיות פה - מחזיקי גביע הטוטו, חצי גמר גביע המדינה ופלייאוף עליון".

עומרי גנדלמן: "אחרי הגול הראשון נעלמנו. עד הגול שיחקנו טוב והיינו במשחק, אבל אחריו עשינו טעויות. נראה את הווידאו ונבין מה אנחנו צריכים לשפר. חיברנו עכשיו כמה משחקים פחות טובים, זה קורה. אנחנו מצפים לחזור לעצמנו. המטרות הן עדיין מקום רביעי וגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully