וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "ניצחנו גמר ראשון, נותרו 9", אריה: "הפרעתי, זה הפסד שלי"

מאמן הפועל באר שבע החמיא לשחקניו שהצליחו לשמור על ה-0:1 מול הפועל ירושלים: "צריך להיות חכם להשאיר את היתרון". מאמן האורחת: "98% טעות שלי, טעיתי". שמיר: "יכול להיות שבנבחרת לא מעריכים אותי, את גורדנה ואת אליאס"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על הפועל ירושלים בפלייאוף העליון/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה היום (שבת) ניצחון 0:1 על הפועל ירושלים משער ניצחון של יוג'ין אנסה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, בשחזור משחק הצהריים האחרון בין הקבוצות בעונה שעברה שהסתיים בתוצאה זהה עם אותו מבקיע לפני הירידה למחצית.

שלושת הנקודות של האדומים קירבו אותם לכדי נקודה ממכבי חיפה המוליכה, כאשר הערב (20:00), היא תתמודד מול מ.ס. אשדוד ותנסה להגדיל מחדש את הפער, רגע לפני משחק העונה בין השתיים שייערך עם חזרת ליגת העל מפגרת הנבחרות הקרובה בעוד כשבועיים.

עוד בכדורגל ישראלי

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
סומך על הניסיון של הקבוצה. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה על עוד ניצחון 0:1 במאבק האליפות: "אנחנו יודעים שלא יהיה קל. היום היה הגמר הראשון מתוך 9. התחלנו את המשחק טוב מאוד, למעט איבודי כדור שגרמו לנו לצבור צהובים מיותרים. אהבתי את הנעת הכדור. לא הצלחנו לעשות התאמות לשינויים שלהם במחצית, אבל הדברים התאזנו. כשהדברים לא מצליחים, אתה חושב איך לשמור על השער היקר הזה. שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן עלו היום, ומגיעה מילה טובה לכולם, לכל מי ששיחק".

על שמירת התוצאה: "נפסל לנו שער, ככה שאני עוד לא יכול להגיב עד הסוף, כי לא ראיתי את המהלך. עדיין, צריך להיות מספיק חכם לשמור על התוצאה בבית. הקהל דחף אותנו בדקות הקשות. זה קרה גם מול קרית שמונה? אני לא זוכר היום מצבים שהם סיכנו אותנו חוץ מהצלה אחת של גלזר".

על הניסיון במאבקי האליפות: "קל זה לא הולך להיות. מהניסיון שלי זה תמיד מאבק עד הסוף. יש לנו הרבה שחקנים שעשו אליפויות, כולל זרים. צריך להוכיח את זה ממשחק למשחק".

דור מיכה: "זה סוג של יתרון לשחק לפני היריבות, עשינו את העבודה שלנו וזה חשוב לפתוח כך את הפלייאוף. אמנם ניצחנו רק 0:1, אבל שיחקנו טוב ויצרנו מצבים במחצית הראשונה. יש לנו קצת בעיה בניצול המצבים, זה היה גם בשבוע שעבר ונצטרך להשתפר. רצינו להבקיע את השני ולעשות את המשחק יותר קל, לצערי זה לא קרה בשני המשחקים האחרונים. אלה יריבות קשות, זו קבוצה שניצחה בבלומפילד לפני שבועיים. גם 0:1 זה טוב".

עדן שמיר, הפועל באר שבע. דני מרון
הביע ביקורת על אי זימון הקישור של הקבוצה לנבחרת. שמיר/דני מרון

עדן שמיר התייחס במסיבת העיתונאים אחרי המשחק לכך ששלושת קשרי האמצע של הפועל באר שבע, גורדנה, אליאס והוא עצמו לא זומנו לנבחרת ואמר: "לכל אחד משלושתנו יש מקום בנבחרת. אנחנו לא נופלים ממי שנמצא שם בתפקידים שלנו. יכול להיות שלא מעריכים אותנו מספיק אבל אנחנו לא פחות טובים והתפקיד שלנו להוכיח במגרש".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. דני מרון
כעס ולקח אחריות. אריה/דני מרון

זיו אריה אחרי ההפסד: "המחצית הראשונה היא בעיקר עלי, אני לא מאמין בשלב הזה של השנה לתרגל דברים טקטיים, כי הקבוצה מאומנת. צריך לשחק עם מה שהביא אותנו לכאן עד עכשיו. מבחינת המאבקים לכדור הראשון והשני, הייתה פה קבוצה אחת שבאה להילחם על האליפות ואחת שהגיעה לפלייאוף העליון. הייתה פה היום קבוצה אחת על המגרש. טעיתי, 98% טעות שלי בבחירת המערך וההרכב. השיקולים לפתוח ככה? ללחוץ גבוה. לא אוהב לתרגל את זה, הפרעתי להם, זה הפסד שלי".

אופק ביטון: "מחצית ראשונה לא הופענו. במחצית השנייה היינו עדיפים עליהם, היינו צריכים לנצל את המצבים שלנו. על לקיחת האחריות של מאמנו על ההרכב? זה קורה, אנשים טועים. היינו צריכים להשוות ואפילו להפוך. נבוא משחק הבא ונעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully