וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון וניבו ינוחו בקרב קצוות, בוסקאליה מחכה לאקסית מחולון

המוליכה מכבי תל אביב תארח את גלבוע/גליל האחרונה בתקווה להמשיך בתקופה הנהדרת, המאמן האיטלקי יארח עם הפועל אילת את הקבוצה שהדריך אשתקד

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - המבורג טאוורס 85:91/ספורט 1

עוד שני משחקים יתקיימו מחר (ראשון) במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל: מכבי תל אביב תארח קרב קצוות נגד הפועל גלבוע/גליל, ומוקדם יותר, האלופה הפועל חולון תשחק בחוץ מול הפועל אילת.

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. דני מרון
אמור להמשיך לשחק הרבה. ג'ייק כהן/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (21:00)

המומנטום הנפלא של הצהובים ביורוליג נמשך ביום חמישי עם ניצחון חשוב על באסקוניה שנתן מרווח מהמקום התשיעי, ומכבי תל אביב נראית על דרך המלך לפלייאוף. בין הניצחונות הגדולים שלה השבוע, הצליחה הקבוצה של עודד קטש להסתבך במשחק הליגה נגד עירוני נס ציונה והמשחק מחר הוא האחרון הנוח שנותר לה בסיבוב השני, כשלאחר מכן היא תצא למשחקי חוץ אצל הפועל חולון והפועל ירושלים. המאמן צפוי שוב להשתמש ברוטציה רחבה, כשג'ייק כהן שנמצא בכושר נפלא אמור להמשיך לקבל דקות רבות. לורנזו בראון וג'וש ניבו הם שני הזרים שלא נרשמו להתמודדות.

החבורה של אריאל בית הלחמי מסרבת לומר נואש במאבקי ההישרדות. אחרי שהפועל אילת החלה לנצח, גם גלבוע/גליל עצרה את רצף ההפסדים עם ניצחון על בני הרצליה והיא יודעת שהיא חייבת לשמור על מרחק סביר מיריבותיה לפני משחקי הבית התחתון. הקבוצה מגן נר שחררה השבוע את הפורוורד ג'סטין גורהאם, שקיבל הצעה מריטאס וילנה, ובסגל של בית הלחמי נותרו חמישה זרים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה. ליגת האלופות, אתר רשמי
מאוריציו בוסקאליה יארח את קבוצתו הקודמת/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל אילת - הפועל חולון (19:00)

אחרי שלושה חודשים ללא ניצחון הצליחה הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה לשבור את הרצף השלילי ולרשום שני ניצחונות רצופים על יריבות מהתחתית, שנתנו לה מעט מרווח נשימה במאבקי ההישרדות. נדמה שאילת פגעה בול עם החיזוק של אנטוניוס קליבלנד, שהפך לאחד הזרים הטובים בליגה בשבועות אחרונים. בינתיים היא תסגור את הסיבוב עם שלושה משחקים קשים, בידיעה שאם תדע להשיג ניצחון אחד לפחות מתוכם, תוכל ליצור פער שיעזור לה לשרוד.

באופן די מוזר, הפועל חולון שומרת על יציבות בתקופה האחרונה. במסגרת המקומית עברו גיא גודס ושחקניו את המשוכות מהתחתית, ובאירופה לא מצליחים לנצח. השבוע הפסידה האלופה לשטרסבורג ותנסה לסיים את הופעותיה בליגת האלופות עם ניצחון בשבוע הבא, אולם בינתיים תצא לאילת במטרה לנסות ולשמור על סיכוייה לסיים במקום השלישי, שיעניק ביתיות במשחק נוסף בבית העליון. ג'ו רגלנד, שלא שיחק נגד הצרפתים, שב לסגל ומי שעוד נרשם לראשונה במסגרת הליגה העונה הוא מני האריס, בעוד שון דאוסון ומרווין ג'ונס הפצועים ימשיכו להיעדר, ואליהם הצטרף כריס ג'ונסון שהוחלט לא לסכנו אחרי שסבל מהתכווצויות מאז המשחק האחרון.

ביום שני תארח הפועל באר שבע את הפועל גליל עליון במשחק נוסף מהמחזור ה-20 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully