וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מחכה לסיטי: "אנחנו בשיאנו נגד הקבוצות הכי טובות"

סליהמידז'יץ' מחכה לפגוש את פפ: "זה כמו גמר, נשחק מול היריבה החזקה באירופה". וגם: האחוזים הרעים של ריאל מול צ'לסי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 17.3/ספורט1

הגרלת ליגת האלופות לשלבי רבע וחצי הגמר נערכה היום (שישי) בניון, שוויץ, והולידה קרב ענק בשמונה הגדולות - מנצ'סטר סיטי תפגוש את באיירן מינכן, כשהמנצחת תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין ראיל מדריד וצ'לסי.

הגרלת רבע הגמר:

ריאל מדריד - צ'לסי
בנפיקה - אינטר
מנצ'סטר סיטי - באיירן מינכן
מילאן - נאפולי

הגרלת חצי הגמר:

מילאן/נאפולי - בנפיקה/אינטר
ריאל מדריד/צ'לסי - מנצ'סטר סיטי/באיירן מינכן

עוד בכדורגל עולמי

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מפגש פיקנטי. פפ/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - באיירן מינכן

"זו הגרלה מאתגרת", אמר יוליאן נאגלסמן. "אם נזכה בסופו של דבר, לא יוכלו להגיד עלינו שהיה לנו מזל. היה לנו בית קשה, ואז פריז, ועכשיו סיטי. גם חצי הגמר הפוטנציאלי יהיה לוהט. פפ מודל לחיקוי? ראיתי אותו הרבה, אבל מעולם לא העתקתי ממאמן אחר. ארלינג הולאנד שחקן יוצא דופן, הוא אפילו יותר פיזי מאמבפה, אבל גם לנו יש שחקני התקפה טובים".

חסן סליהמידז'יץ', מנהלה הספורטיבי של באיירן מינכן, אמר לאחר ההגרלה: "אני אוהב לפגוש קבוצות טובות. החבר'ה שלנו מאוד ממוקדים, זה מפגש פסגה מול יריבה חזקה, הכי חזקה לדעתי. זה כמו גמר. ארלינג הולאנד אחד החלוצים הטובים בעולם, אבל עשינו עבודת הגנה טובה נגד פריז סן ז'רמן. זה כנראה רבע הגמר הכי מלהיב. לדעתי, אנחנו בשיאנו נגד הקבוצות הכי טובות. אני כבר מחכה".

תומאס מולר הוסיף: "הרבה זמן עבר מאז שפפ עזב את באיירן ועכשיו יפגוש אותנו לראשונה. אנחנו מצפים לפגוש אותו ושמחים שהגומלין יהיה במינכן".

באנגליה, איך לא, עסקו מיד בכך שזהו מפגש בין מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה לז'ואאו קאנסלו, המגן שהושאל לבווארים בינואר. אגב, במפגשים היחידים של פפ גווארדיולה מול באיירן מינכן שאותה אימן, בעונת 2008/9, הוא הדיח אותה יחד עם ברצלונה כל הדרך לזכייה בתואר.

שחקן צ'לסי אנגולו קאנטה מול שחקן ריאל מדריד אדוארדו קמאבינגה. רויטרס
שתי הקבוצות הללו מכירות אחת את השנייה טוב. קאנטה מול קמאבינגה/רויטרס

ריאל מדריד - צ'לסי

זהו המפגש השלישי ברציפות בין הקבוצות בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות: הבלוז ניצחו בחצי הגמר של 2020/21 (1:3 בסיכום המשחקים), בעוד הבלאנקוס שרדו ברבע הגמר אשתקד (4:5 בסיכום המשחקים). צ'לסי הפסידה רק פעם אחת מתוך שבעת משחקיה מול ריאל מדריד במפעלים האירופיים לאורך השנים. מבין כל הקבוצות שפגשו את הבלאנקוס חמש פעמים או יותר, לבלוז יש את אחוז ההפסדים הנמוך ביותר ביבשת (14%).

בנפיקה - אינטר

חאבייר סאנטי, כוכב העבר וכיום סגן נשיא אינטר, אמר על ההגרלה: "אין מפגשים קלים בשלב כזה, כולן קשות ואנחנו שמחים לייצג את הכדורגל האיטלקי בבמה כה גדולה כמו ליגת האלופות. זו הגרלה טובה, בהחלט יש לנו סיכויים טובים ואנחנו נצטרך לעמוד במשימה".

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
אינטר מרוצה מההגרלה/רויטרס

מילאן - נאפולי

פטריק קלייברט, כוכב העבר שעזר לנהל את ההגרלה, נשאל איזו קבוצה הכי הרשימה אותו העונה, והשיב: "אם הייתי חייב לבחור אחת, זו נאפולי".

משחקי רבע הגמר ישוחקו ב-11 וה-12 באפריל, כאשר הגומלין יהיה ב-18 וה-19 באפריל. שלב חצי הגמר יהיה ב-9 וב-10 במאי, עם משחקי גומלין ב-16 וה-17 במאי. הגמר הגדול באיסטנבול ייערך ב-10 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully