וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו סוף סוף תסיים במאזן חיובי: "יש פה קבוצה מאוד מסוכנת"

הקינגס קטעו רצף של 16 שנה עם מאזן שלילי, מייק בראון התרגש: "יש פה חבורה שמאמינה בעצמה". פוקס: "רוצים לעשות דברים גדולים הרבה יותר"

אחרי לא פחות מ-16 שנה, סקרמנטו סוף סוף תסיים עונה סדירה עם מאזן חיובי. הקינגס הבטיחו זאת הלילה (בין חמישי לשישי), כשניצחו את ברוקלין 96:101 - ניצחון שמיני בעשרת המשחקים האחרונים - כדי לפתוח יתרון של חצי משחק על ממפיס במקום השני במערב - תרחיש כמעט דמיוני בפתיחת העונה.

בכך, קטעה סקרמנטו את הרצף הארוך ביותר בליגה, שהחל אחרי עונת 2005/06. גם הרצף השני הכי ארוך בליגה שייך לקינגס, שהחזיקו במאזן שלילי בין 1983 ועד 1998. מייק בראון, שהפך למאמן הראשון מלבד ריק אדלמן שרושם מאזן חיובי בקינגס, אמר בסיום: "דיברתי עם החבר'ה הללו מהיום הראשון של העונה, הם מבינים את המסרים שלנו. יש פה חבורה שמאמינה בעצמה. כשיש לך קבוצה שמאמינה, היא יכולה להיות מסוכנת. כשיש לך קבוצה מלוכדת שמאמינה, היא יכולה להיות מאוד מסוכנת. זו הקבוצה שיש לנו כרגע".

"אף אחד מאיתנו לא נכנס לעונה הזו ואמר, 'אני רוצה מאזן חיובי'", אמר כוכב הקבוצה דיארון פוקס. "אבל לדעתי, זה טוב. זה טוב למועדון ולעיר הזאת, שסוף סוף הרצף נעצר. מבחינתנו, אנחנו רוצים לעשות דברים הרבה יותר גדולים". אחד מהדברים הללו יהיה להגיע לפלייאוף, ובכך לקטוע רצף של 16 עונות מחוץ לפוסט-סיזן - הרצף הארוך ביותר בארבעת ענפי הספורט המובילים בארצות הברית.

"אני כאן למעלה מארבע שנים, ראיתי את השפל הגדול ביותר, את התסכול של האוהדים ואנשים במועדון הזה", הוסיף הריסון בארנס. "זה נחמד להיות עכשיו בצד השני. אני בר מזל להיות חלק מהרגע הזה".

שחקני סקרמנטו קינגס דיארון פוקס, מאליק מונק. Harry How, GettyImages
על הסוס. פוקס ומונק/GettyImages, Harry How

עוד ב-NBA

מי ששוב לא שותף אצל המפסידה הוא בן סימונס, שלא התלבש באף אחד מ-12 המשחקים שאחרי פגרת האולסטאר, תוך שהוא סובל מכאבים בברך ובגב. ז'ק ווהן טען כי הוא מקווה לראות את האוסטרלי עד תום העונה: "אנחנו רוצים שיחזור לשחק, הוא רוצה לשחק, וזו בהחלט המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully