וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עוברת לבעלות חדשה: "נהפוך לקבוצה הטובה בישראל"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 19:28

קבוצת השקעות בראשות מתן אדלסון, בנו של שלדון אדלסון ז"ל, רוכשת את המועדון ממייקל דייויס, בעלי מניות הרוב: "מצפה לשלב כוחות כדי להפוך את ירושלים לפנים של הכדורסל הישראלי". דייויס: "העסקה הזו היא ניצחון לקבוצה, לאוהדים ולעיר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.3/ספורט1

עידן חדש בהפועל ירושלים. קבוצת השקעות בראשות מתן אדלסון רוכשת את המועדון, כך הודיע היום (חמישי) מייקל דייויס, מנכ"ל קבוצת JSM, בעלי מניות הרוב במועדון האדום.

אדלסון, בן 27, הוא בנם של שלדון ז"ל ומרים אדלסון, המוציאים לאור של עיתון "ישראל היום". הוא בוגר תואר ראשון במינהל עסקים באוניברסיטת סטנפורד, ועוסק בהשקעות בנדל"ן ובתחומים נוספים. בימים או בשבועות הקרובים הוא צפוי להציג בפומבי את התוכנית שלו לעתידה של הפועל ירושלים.

"מתן בא כדי להשקיע בצורה רצינית בהפועל ירושלים", סיפר גורם בסביבתו של אדלסון. "יש לו תוכנית סדורה, והוא רוצה להצעיד את המועדון עוד צעד אחד קדימה, לטופ של הכדורסל הישראלי והאירופי. הפועל ירושלים אינה רחוקה משם, היא רק צריכה עוד עזרה". לגבי מעמדו של הבעלים איל חומסקי, ששלט במועדון בחודשים האחרונים, הוסיף המקורב: "כל מי שטובת הפועל ירושלים לנגד עיניו, יתמוך בה. זאת הגישה שלנו".

שחקני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
עידן חדש באדום/לירון מולדובן

עוד בכדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"שתי התשוקות הגדולות ביותר שלי בחיים היו תמיד ישראל וכדורסל", אמר אדלסון. "אני מצפה לשלב כוחות עם האוהדים, השחקנים, המאמנים והצוות כדי להפוך את הפועל ירושלים לקבוצה הגדולה בישראל ולפנים של הכדורסל הישראלי. גביע המדינה בו זכתה הקבוצה השנה הוא רק ההתחלה, ואין לי ספק שזו תהיה רק אחת מתוך הצלחות רבות בהן תזכה הקבוצה בשנים הקרובות".

מייקל דייויס אמר: "העסקה הזו היא הישג גדול מאד עבור כל המעורבים, שכן מתן מביא עימו את ההתלהבות, הידע והמשאבים כדי לקחת את מסלול הניצחונות הנוכחי של הפועל ולמנף אותו לגבהים חדשים. העסקה הזו היא ניצחון לקבוצה, לאוהדים שלנו וניצחון גדול לעיר ירושלים. השותפים שלי בהפועל, אורי אלון ומשה גרינברג, הסכימו לתרום את כל הכנסותיהם מהמכירה לצדקה, לעמותות וקרנות פילנתרופיות ולמטרות של עיריית ירושלים, לרבות לבניית מרכז חדש לרפואה חישובית ביוזמת האוניברסיטה העברית בבית החולים הדסה. אני מודה לשותף המנהל אייל חומסקי על תרומתו הנלהבת והבלתי נלאית להצלחה הגדולה של הקבוצה".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, אמר: "זו בשורה נהדרת עבור ירושלים ועבור הקבוצה. אין מתאים מכך שמשפחת אדלסון, שעשתה כל כך הרבה למען ירושלים והעם היהודי, תתמוך בקבוצה האהובה של ירושלים. אני מתרגש ומצפה לעבוד עם מתן ואמשיך לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully