וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד הזהירו: "מכבי באה עם ביטחון בשמיים, הלחץ בהיכל מחניק"

התקשורת הבאסקית הכינה את יריבת הצהובים ל"אחד האולמות החמים באירופה", וסימנו את המפתחות ל"יציאה בחיים מהקלחת בתל אביב"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

המאבק על המקום בפלייאוף היורוליג נמצא בעיצומו כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, ובספרד יודעים שהמפגש הערב (חמישי) בין מכבי תל אביב לבאסקוניה הוא "גמר לכל דבר". כך נכתב בתקשורת בחבל הבאסקים, שם הזהירו את הקבוצה של ז'ואן פניארויה לקראת הביקור בהיכל ביד אליהו - המגרש הקשה ביותר במפעל.

"כל מעידה יכולה לעלות ביוקר בשלב הזה של העונה, במיוחד במשחק דרמטי כמו זה שיתקיים על אדמת ישראל, שמהווה אתגר עצום לבאסקוניה כי ממתינה לה המארחת הכי יציבה ביורוליג", הזהירו מפני מכבי תל אביב, שניצחה 11 מ-13 משחקי הבית שלה העונה. "מדובר באחד האולמות הכי חמים ורועשים באירופה, שבו הלחץ מחניק לעיתים. אין ספק שזהו ערב לשחקנים אמיצים ועם אופי חזק".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
"אחד האולמות החמים באירופה". אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

במקביל, בספרד הזכירו: "באסקוניה היא אחת האורחות שמעוררות הכי הרבה יראה וכבוד בתל אביב, שם היא השיגה ניצחונות מרגשים לאורך ההיסטוריה. הערב היא תזדקק לגיבורים שיסחבו את הקבוצה על הגב, כמו אלמר בנט, פרננדו סן אמטריו ו-ונסן פוארייה, שבעבר קלעו סלים שהשתיקו את ההיכל הצהוב".

בתקשורת הבאסקית חזו משחק עם הרבה נקודות, לאור כמויות הכישרון ההתקפי בשני הצדדים: "מכבי מגיעה לקרב עם ביטחון בשמיים, אחרי שהביסה את אנאדולו אפס בחוץ. אם לבאסקוניה יש רכז בכושר שיא כמו דריוס תומפסון וצלף רצחני בדמות מרקוס הווארד, מכבי לא נשארת מאחור. גם הקו האחורי שמורכב מווייד בולדווין ולורנזו בראון הוא איכותי במיוחד. שניהם שולטים בקצב, ועצירת היכולות ההתקפיות שלהם תהיה קריטית כדי לצאת בחיים מהקלחת בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully