וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "השחקנים לא נלחמו? שטויות, יש תקופות שהכדור לא נכנס"

16.3.2023 / 11:10

מאמן בית"ר ירושלים על פספוס הפלייאוף העליון לקראת הפועל תל אביב (שבת, 19:30, ספורט4): "סבלנו מחוסר ניצול מצבים, לא שיחקנו גרוע". ניקולאסקו: "מה קרה? הפסקתי להבקיע". המועדון קרא "להרגיע רוחות" אחרי סערת בית הדין

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

אחרי הסיומת המאכזבת לעונה הסדירה, שהשאירה את בית"ר ירושלים מחוץ לפלייאוף העליון, הקבוצה מהבירה תפתח את הפלייאוף התחתון עם מפגש פיקנטי בטדי מול הפועל תל אביב (שבת, 19:30, ספורט4), לה הפסידה בבית רק לפני 11 ימים. הירושלמים מחפשים לקטוע רצף של עשרה משחקים ללא ניצחון מול האדומים, כאשר הפעם האחרונה בה הכניעו אותם הייתה אי שם בדצמבר 2019.

לקראת המפגש מול האדומים, המאמן יוסי אבוקסיס דיבר במסיבת העיתונאים והתייחס לפספוס הפלייאוף העליון: "עם האוכל בא התיאבון, זה המשפט שמתאר את בית"ר השנה. בתחילת השנה רצינו רק לחיות ולשרוד את העונה. אם היו אומרים אחרי המחזור השביעי שנסיים את העונה הסדירה עשר נקודות מעל הקו האדום, היו אומרים שזה בלתי יאמן. יצרנו ציפיות, כבשנו המון ועשינו משחקים יפים. אנחנו מאוכזבים משלושת המשחקים האחרונים".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
יפצה מול הפועל תל אביב? אבוקסיס/מאור אלקסלסי

אבוקסיס נשאל מה היה ההבדל ביישורת האחרונה של העונה הסדירה והשיב: "חוסר ניצול מצבים, לא שיחקנו כזה גרוע. נגד מכבי חיפה הובלנו והגענו למצבים כל עוד היינו ב-11 שחקנים, פספסנו את המצבים שהבקענו חודש לפני כן. מול הפועל תל אביב החמצנו, מול בני סכנין הגענו לארבעה מצבים במחצית הראשונה. פתאום אומרים שאני הגנתי? אותם שחקנים שיחקו, אותו הרכב רץ כל הזמן ולא הייתה לנו אפשרות לעשות הרבה רוטציות אז אי אפשר להגיד שטעינו בהרכב".

"אני מאוד שלם עם העבודה שלנו, מי שהיה בתחילת העונה מבין באיזה בור יצאנו, מהתחתית של התחתית. אני גאה בשחקנים על העבודה שעשו השנה, בית"ר הצליחה להחזיר אלפי אוהדים שלא היו פה בשנים האחרונות. בשלושת המשחקים האחרונים היינו חסרי מזל מול השער. מה היה חסר? לא הייתה לנו פתיחת עונה של קבוצת כדורגל נורמלית. אומרים שהשחקנים לא נלחמו? זה שטויות, יש תקופות שהכדור נכנס ויש תקופות שלא. נכון שזה קרה נגד קבוצות שיש יריבות מולן, זה הכעיס את הקהל ואני מבין אותם".

"כולם תמיד תחת מבחן, צריכים לכפות על שני המשחקים האחרונים והשחקנים ירצו לתקן, הם עשו את המקסימום וכל אחד ירצה להיות טוב. בבית"ר אי אפשר להיות שאננים ולבוא בדאון, האימונים השבוע טובים מאוד יחסית למה שעברנו בשבועיים האחרונים. אסור לבוא לחוצים, מרוב שרצינו רצנו קדימה מדי, נצטרך לשחק בסבלנו אבל בשכל, נקווה להחזיר לקהל על ההפסד הקודם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים בחימום. מאור אלקסלסי
"מה קרה? הפסקתי להבקיע". ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

החלוץ יון ניקולאסקו הוסיף על סיום העונה הסדירה: "מאוד מאוכזב, זה היה כואב כי זאת הייתה ההזדמנות שלנו. ניסינו הכל ואני גאה להיות כאן. מה קרה בשני המשחקים האחרונים? לא כבשתי. אמרתי לשחקנים שהפסקתי להבקיע במשחקים הכי חשובים, זה כואב כי היו לי הזדמנויות. מי שבמועדון ויודע איפה היינו בתחילת העונה שמח מאיפה שאנחנו עכשיו. אעכשה הכל ואנסה לעזור לקבוצה, רוצה לנצח כי אני רוצה לעלות בטבלת מלכי השערים".

בבית"ר התייחסו גם לעונש הקשה שקיבלו מבית הדין ולתגובה החריפה שפרסמו: "אתמול בערב הבענו את התרעומת שלנו לגבי מה שקרה בבית הדין. כמובן שאנו מבקשים שהכל יישאר ברמת השיח. ביקורת גם אישית היא מקובלת ולגיטימית ונועדה לשפר ולהציף בעיה. אנו מכבדים את ניר רשף, קוראים להרגעת הרוחות ומבקשים גם להתייחס בכובד ראש לטענות המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully