וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש כבד לבית"ר: סגירת היציע המזרחי ל-3 משחקים וקנס של 55 אלף שקל

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 18:25

הקבוצה נענשה קשות בבית הדין בעקבות התפרעות אוהדיה נגד הפועל תל אביב ובנוסף נגזר נגדה עונש רדיוס על תנאי: "תזכור הנהלת בית"ר כי ניסיון למצוא חן בעיני אוהדיה, אינה משמעה זניחת המלחמה באותם פורעים"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים ספגה מכה כשהפסידה במחזור הסיום לבני סכנין ולא הצליחה להתברג בפלייאוף העליון. אלא שכעת היא ספגה מכה כלכלית קשה מאוד בבית הדין, שהעניש אותה בסגירת היציע המזרחי לשלושה משחקים ובנוסף קנס אותה בקנס כבד של 55 אלף ש"ח (35 אלף ש"ח על התפרעות האוהדים ועוד 20 אלף על שימוש באמצעים פירוטכניים). בנוסף הקבוצה קיבלה עונש על תנאי של משחק "רדיוס" אחד בגין הרשעה חוזרת בעבירה של התפרעות אוהדים.

אבוקות ביציע של אוהדי בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
האוהדים שוב סיבכו את אוהדי בית"ר/מאור אלקסלסי

יש לציין שהעונש לא יחול כבר במשחק הקרוב, גם הוא נגד הפועל תל אביב משום שהקבוצה כבר החלה למכור כרטיסים ליציע המזרחי ולכן הוא יחול בשלושת משחקי הבית שלאחר מכן נגד הפועל חיפה, הפועל חדרה ובני ריינה.

בדיון בבית הדין נטען כי "הנאשמת מעדיפה לזנוח את מלחמתה באותם אוהדים מתפרעים, טוענת כי אינה מצליחה לאתר את אותם פורעים ומוצאת את עצמה מבלה שבוע אחר שבוע באולמות ביה"ד. תזכור הנהלת בית"ר כי פופולאריות וניסיון למצוא חן בעיני האוהדים, אינה משמעה זניחת כל מלחמה באותם פורעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully