וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם העונש שקיבלנו קשור לכך שתובע ההתאחדות אוהד הפועל תל אביב?"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 21:32

בבית"ר ירושלים זעמו בעקבות העונש שספגו בבית הדין ועקצו את ניר רשף: "איך ייתכן שמשחק נעצר לעשר דקות בגלל אבוקות מכיוון יציע הפועל תל אביב והעונש שלנו קשה יותר?". בהתאחדות תקפו: "תגובה משולחת כל רסן כנגד איש מקצוע מהשורה הראשונה"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים קיבלה מכה כלכלית די אנושה הערב (רביעי) כשנענשה על ידי בית הדין של ההתאחדות בסגירת היציע המזרחי בטדי לשלושה משחקים בפלייאוף העליון ובנוסף נקנסה בסך כולל של 55 אלף ש"ח בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק הליגה נגד הפועל תל אביב.

בבית"ר זעמו על העונש של בית הדין והוציאו הודעה חריפה מאוד, שבה הם מאשימים גם את בית הדין בעשיית איפה ואיפה: "בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שוב הוכיח את האטימות שלו כלפי בית"ר ירושלים וקלות הדעת בה הוא מעניש את המועדון מבחינה כלכלית. לא ייתכן כי תהיה ענישה כל כך קיצונית וחסרת פרופורציות שפוגעת בסופו של דבר בכל קהל האוהדים המסור שלנו".

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
מכה קשה לכיס שלו. ברק אברמוב/דני מרון

בבית"ר הלכו רחוק יותר ועקצו את תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף: "איך ייתכן כי משחק נעצר לעשר דקות בגלל עשרות אבוקות שנזרקו מכיוון יציע אוהדי הפועל תל אביב אל כר הדשא והעונש של בית"ר הוא קשה יותר? האם זה קשור לכך שתובע ההתאחדות ניר רשף הינו אוהד מושבע של הפועל תל אביב. אנו כמובן נערער על ההחלטה ובמידה שלא יהיה שינוי המועדון מתכוון ללכת לבית דין אזרחי בנוגע לעונשים הכבדים שספגנו וחוסר הפרופורציות המשווע".

"מעבר לסגירת היציע שמעניש למעלה מ-7,000 איש, אי אפשר להסביר עונש כלכלי אדיר על כמה זיקוקים לפני פורים במשחק חסר חשיבות. יחד עם זאת אנו פונים גם לקהל אוהדינו בדרישה לחדול לאלתר מפעולות שפוגעות בקבוצה. הפעולות האלה עלו למועדון מאות אלפי שקלים מתחילת העונה, ובמקום שיילך לטובת המועדון הוא הולך אל ההתאחדות לכדורגל".

בהתאחדות לכדורגל הגיבו לתגובת בית"ר ומסרו: "אפשר לחלוק על עונש כזה או אחר, אפשר לערער עליו - אבל אין שום אפשרות לתגובה משולחת כל רסן כנגד איש מקצוע מהשורה הראשונה, נטול כל פניות, דוגמת תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף. צר לנו על הניסוח המתלהם והמסוכן בו בחרה בית"ר ירושלים ואנחנו מצפים מראשי המועדון לתקן זאת בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully