וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ המשיך במאזן האומלל: "תכננו משהו מיוחד, זה לא קרה"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 7:33

ליברפול שוב הודחה מליגת האלופות על ידי ריאל מדריד, קלופ הודה ש"הקבוצה הנכונה עלתה", ריו פרדיננד: "רואים שליברפול לא האמינה לרגע שזה אפשרי"

השלושער של עמנואל אורבן שחקן גנט נגד בשאקשהיר/ספורט1

ליברפול המשיכה אתמול (רביעי) את העונה המאכזבת שלה, כשהפסידה 1:0 לריאל מדריד והודחה בשמינית גמר ליגת האלופות. ליברפול רשמה את הפסדה ה-13 העונה, הכי הרבה בעידן יורגן קלופ.

"להיות בפיגור 5:2 זו לא תוצאה אידיאלית אם אתה רוצה לעבור שלב", אמר בסיום המאמן המפסיד, "אתה חייב לספק הופעה מיוחדת, ולא הצלחנו לעשות את זה. לריאל היו את ההזדמנויות הטובות יותר במשחק, אליסון הציל פעמיים נהדר. הקבוצה הנכונה עלתה, חייבים להודות. ככה זה בשלבי הנוקאאוט. זה לא מה שרצינו, אבל זה מה שקיבלנו.

"גם אם היינו מוציאים תיקו בבית ומשחקים בגומלין כמו ששיחקנו היום, לא היינו עולים. אנחנו לא יכולים להגיע לכאן ולקוות שנקבל משהו. התכוננו להופעה מיוחדת, אבל זה לא קרה. אף אחד לא חושב 'איך יכול להיות שליברפול עפה היום', וזה הסימן שהקבוצה הטובה יותר עלתה".

חלוץ ליברפול מוחמד סלאח יורד מאוכזב אחרי עוד הפסד למדריד. רויטרס
חלוץ ליברפול מוחמד סלאח יורד מאוכזב אחרי עוד הפסד למדריד/רויטרס

עוד בנושא

עוד בוואלה!

ריאל מדריד מסבירה: למה נוגן בברנבאו "לעולם לא תצעדי לבד"?

לכתבה המלאה
ויניסיוס מברך את טרנט אלכסנדר ארנולד אחרי הניצחון של ריאל מדריד על ליברפול. רויטרס
ויניסיוס מברך את טרנט אלכסנדר ארנולד אחרי הניצחון של ריאל מדריד על ליברפול/רויטרס

בשמונת המשחקים האחרונים מול ריאל מדריד, המאזן של ליברפול הוא שבעה הפסדים ותיקו אחד, עם הפרש שערים 17:4. זו הפעם השלישית ברציפות שריאל מעיפה את ליברפול, אחרי שבשנה שעברה גברה עליה בגמר, לפני שנתיים ברבע הגמר, וכמובן שבגמר גם ב-2017/18. מדובר בפעם השנייה שקבוצה מודחת שלוש פעמים ברציפות על ידי אותה היריבה, כשבפעם הקודמת הדיחו הבלאנקוס את היריבה העירונית אתלטיקו מדריד ארבע פעמים ברציפות - מעונת 2013/14 עד 2016/17.

בנוסף, כל שש ההדחות של ליברפול מליגת האלופות תחת קלופ היו מול יריבות ספרדיות: ארבע פעמים ריאל מדריד (פעמיים גמר, יש לציין), פעם אחת סביליה ופעם אחת על ידי אתלטיקו מדריד. ליברפול נחלה את התבוסה המצטברת (6:2) הכי גבוהה שלה בשני משחקים בליגת האלופות.

בסיום רבים ברשת הזכירו ליורגן קלופ את הציטוט שלו מסיום העונה שעברה, אחרי ההפסד בגמר לאותה ריאל. "יש לי תחושה שנחזור לגמר, החבר'ה מאוד תחרותיים... איפה יהיה הגמר בשנה הבאה? איסטנבול? תזמינו לנו מלון!", אמר אז קלופ. ברשת לעגו למאמן הגרמני, ורבים כתוב לו: "הזמן לבטל את ההזמנה יורגן". על פי הפרשן ריו פרדיננד, "ליברפול נראתה כמו קבוצה שלא האמינה ולו לרגע שהיא יכולה לנצח היום. זה היה חלש".

אקס ליברפול והפרשן ג'יימי קראגר התייחס לטרנט אלכסנדר ארנולד, שפעם אחר פעם מתקשה בצד ההגנתי: "זה מדאיג, לא רק לליברפול, אלא גם עבורו. אף פעם לא הייתה לו תחרות אמיתית בעמדה והקיץ חייבים לקנות מגן ימני. קלופ יחליט כמה טוב הוא יהיה וכמה הוא יעלה, אבל טרנט צריך תחרות. הוא זכה בהכל, היה פנטסטי, אני גאה בו על המסע שעבר בין כל המחלקות במועדון, אבל הוא צריך עזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully