וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד לא נתנה לליברפול לחלום", אנצ'לוטי: "ויניסיוס הטוב בעולם"

עודכן לאחרונה: 16.3.2023 / 7:42

בנזמה שהרגיע למרות הפציעה אמנם נבחר למצטיין לאחר שהמשיך במאזן הנהדר שלו מול ליברפול והאנגליות, אך המאמן החמיא לברזילאי והצהיר: רוצה את מילאן בגמר. בספרד החמיאו לקמאבינגה: "משנה את המשחק, פרטנר למודריץ' וקרוס"

השלושער של עמנואל אורבן שחקן גנט נגד בשאקשהיר/ספורט1

הושלמה תמונת רבע הגמר: ריאל מדריד הפכה לקבוצה השמינית שמעפילה לשלב שמונה האחרונות בליגת האלופות, וכעת היא מצפה לאחת מהיריבות הבאות בהגרלה: מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, מילאן, אינטר, נאפולי, באיירן מינכן ובנפיקה. אלופת אירופה גברה אמש (רביעי) 0:1 על ליברפול בברנבאו, והשלימה 2:6 במצטבר, אחרי ה-2:5 הבלתי נשכח באנפילד במשחק הראשון. קארים בנזמה כבש את שער הניצחון (78) ושלח את קבוצתו לשלב הבא עם הרבה ביטחון.

ליברפול המשיכה לאכול מרור מול ריאל מדריד: בשמונת המשחקים האחרונים מולה המאזן שלה הוא שבעה הפסדים ותיקו אחד, עם הפרש שערים 17:4. זו הפעם השלישית ברציפות שריאל מעיפה את ליברפול, אחרי שבשנה שעברה גברה עליה בגמר, לפני שנתיים ברבע הגמר, וכמובן שבגמר גם ב-2017/18. אולי בגלל זה ריאל הרשתה לעצמה לנגן בסיום באצטדיון במדריד את השיר "לעולם לא תצעדי לבד".

"ריאל מדריד לא נתנה לליברפול לחלום", כך הגדירו ב"מונדו דפורטיבו", בעוד ב"מארקה" החמיאו לגיבור מפתיע - אדוארדו קמאבינגה. "אם הייתי טשואמני הייתי מודאג", נכתב על הצרפתי שגם מצא את המשקוף, "קמאבינגה משנה את המשחק, הוא דינמי ומהווה פרטנר נהדר לצמד הבלתי נגמר של מודריץ' וקרוס".

קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד. רויטרס
הולך לו טוב מול האנגליות. בנזמה/רויטרס

עוד בנושא

עוד בוואלה!

בנזמה שוב הבקיע: ריאל מדריד טיילה לרבע הגמר עם 0:1 על ליברפול

לכתבה המלאה

בינתיים קארים בנזמה המשיך ביכולת הכיבוש המסחררת שלו מול ליברפול והאנגליות: עשרת שעריו האחרונים בליגת האללופות היו מול יריבות אנגליות (ליברפול, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי). בנזמה, שנבחר לאיש המשחק וכבש את שערו השלישי בשני המשחקים מול ליברפול, אמר: "אמרתי לקמאבינגה ששני הבלמים של ליברפול יוצאים הרבה קדימה וזה מה שקרה בגול. אנחנו מאוד שמחים על הניצחון הזה". הצרפתי כבש יותר שערי אלופת נגד ליברפול (7) מאשר כל שחקן אחר בהיסטוריה של המפעל. הוא נפצע אחרי השער והוחללף, אבל לטענתו לא מדובר במשהו חמור.

זה גם היה המשחק ה-300 של ריאל מדריד בליגת האלופות, הרבה מעל השנייה באיירן מינכן (280), ברצלונה (277), מנצ'סטר יונייטד (238) ויובנטוס (220).

קרלו אנצ'לוטי נשאל על היריבה המועדפת שלו ואמר: "אני רוצה לפגוש את מילאן (האקסית) בגמר, לא ברבע הגמר". המאמן הודה שלא הגיע פנדל לקבוצתו בתוספת הזמן והתייחס גם לפנדל המוזר שקיבלה מנצ'סטר סיטי מול לייפציג אתמול: "זה היה פנדל פשוט משוגע. אפילו גווארדיולה לא ראה פנדל. זה לא כדורגל".

אנצ'לוטי נשאל על הסגל הרחב ואמר: "הייתי רוצה לתת לעוד שחקנים דקות משחק, אבל תרשו לי להגיד דבר אחד: מודריץ' וקרוס לא משקים בגלל הקריירה שהייתה להם. הם משחקים כי מגיע להם. זה הכל". על וינסיוס, ששוב היה מסוכן, אמר המאמן: "מבחינתי, וינסיוס ממשיך להיות השחקן הכי טוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully