וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: חלוץ גנט כבש שלושער בשלוש דקות נגד בשאקשהיר

עמנואל אורבן, החלוץ הניגרי בן ה-20, שלפני שלושה ימים כבש רביעייה בליגה, הדהים עם בליץ משוגע ב-1:4 בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג (31, 32 ו-34). קארצב הפצוע לא נכלל בסגל הטורקים

השלושער של עמנואל אורבן שחקן גנט נגד בשאקשהיר/ספורט1

משחקי הגומלין בשמינית גמר הקונפרנס ליג יצאו לדרך כבר הערב (ספורט2) כאשר עם משחק משוגע שבו עמנואל אורבן חלוצה של גנט כבש שלושער בשלוש דקות במשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:4 בחוץ את בשאקשהיר ודילגה לרבע הגמר.

מחר יתקיימו שבעת המשחקים הנוספים, כשבמוקד ויאריאל תארח את אנדרלכט אחרי ה-1:1 בבלגיה, אלקמאר תנסה לשמור על יתרונה מהמשחק הראשון ברומא נגד לאציו ועומרי אלטמן צפוי לפתוח בהרכב א.א.ק לרנקה בלונדון נגד ווסטהאם.

עמנואל אורבן חלוץ גנט. GettyImages
שלושער בשלוש דקות ושבעה שערים בשלושה ימים. עמנואל אורבן/GettyImages

בשאקשהיר - גנט 4:1

עדן קארצב הפצוע נפצע מול גנט ב-1:1 בשבוע שעבר ולא עמד לרשות הטורקים, שלא ניצחו אף משחק מאז סוף חודש ינואר. אלא שעם כל הכבוד לקארצב, ה-כוכב של ההתמודדות הערב וכנראה שחקן שנשמע עליו עוד רבות היה עמנואל אורבן. חלוצה הניגרי בן ה-20 בלבד של גנט הדהימה עם שלושער בתוך שלוש דקות בלבד (31, 32 ו-34) ופשוט חיסל את הטורקים כשקבע 0:3 מהיר. הוגו סייפרס (37) קבע 0:4 עוד לפני ההפסקה ועדנאן ינוזאי מיודענו רק צימק בדקה ה-88. מה שעוד יותר מדהים בהישג הזה של אורבן הוא שרק לפני שלושה ימים הוא כבש רביעייה (!) ב-2:6 של קבוצתו מול זולטה וארחם בליגה הבלגית. בסך הכול יש לו 12 שערים במדי גנט ב-9 משחקים בלבד שהוא שיחק מאז שהצטרף אליה מסטאבק הנורבגית. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 כך שהבלגים טיילו לרבע הגמר בקלות יתרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
כריסטיאנו ביראגי שחקן פיורנטינה חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
פיורנטינה מגיעה לטורקיה במומנטום אדיר/GettyImages, Alessandro Sabattini

סיבאספור - פיורנטינה (חמישי, 19:45)

אנטונין ברק הבקיע את השער היחיד במפגש הראשון בין השתיים בשבוע שעבר בפירנצה ועל כן הטורקים מאמינים ביכולתם למחוק את הפיגור ולהעפיל לראשונה לרבע גמר אירופי, בעונה הראשונה בה הגיעו לנוקאאוט. עם זאת, סיבאספור העונה במשחקי בית בקונפרנס ניצחה רק פעם אחת כאשר הביסה 0:3 את קלוז' הרומנית, הפסידה לבלקני 4:3 וסיימה ב-1:1 מול סלביה פראג. מקס גראדל ייעדר עקב כרטיס אדום שספג בשבוע שעבר. פיורנטינה, לעומת זאת, נמצאת בעיצומו של רצף נפלא של חמישה ניצחונות ובחוץ היא לא מעדה מעל חודש, מאז ה-1:0 ליובנטוס ב-12 בפברואר.

שחקני אלקמאר חוגגים. רויטרס
הפתיעו באולימפיקו. שחקני אלקמאר/רויטרס

אלקמאר - לאציו (חמישי, 22:00)

לאציו סיימה את דרכה בליגה האירופית בשלב הבתים בו ניצחה רק פעם אחת וגם בפלייאוף הקונפרנס ליג איכזבה והסתפקה ב-0:1 מול קלוז' בסיכום שני המשחקים, ומצפה לה משימה לא פשוטה בכלל בהולנד מול הקבוצה שהפתיעה אותה עם ניצחון 1:2 בשבוע שעבר באולימפיקו. אלקמאר, המדורגת שלישית בהולנד שרחוקה רק 2 נקודות מהפסגה, נמצאת במומנטום מצוין של חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, בעוד הנשרים - שגם הם במקום השלישי בליגה המקומית - הפתיעו כשהפכו לראשונים שמנצחים את נאפולי בביתה במסגרת הליגה, אבל לאחר מכן שמטו יתרון בהפסד לאלקמאר ובשבת סיימו רק ב-0:0 בבולוניה. אם נאפולי תנצח בהולנד ותעלה לרבע הגמר, היא תשוב לשלב שמונה האחרונות במפעל אירופי לראשונה מאז 2017/18.

ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. Isosport/MB Media, GettyImages
ידיח את ויאריאל? ליאור רפאלוב/GettyImages, Isosport/MB Media

ויאריאל - אנדרלכט (חמישי, 22:00, ספורט4)

ויאריאל בעונה שעברה הגיעה עד חצי גמר ליגת האלופות ועונה קודם לכן זכתה בליגה האירופית, אבל האם היא תסיים את דרכה מוקדם מהצפוי בקמפיין הראשון שלה בקונפרנס ליג? בשבוע שעבר היא סיימה ב-1:1 בבלגיה מול ליאור רפאלוב וחבריו, תוצאה טובה מבחינתה שהעבירה את ההכרעה לגומלין, אבל גם כזו שמשאירה לבלגים מקום להפתיע. רפאלוב צפוי לפתוח מול המדורגת שישית בספרד ויקווה להיות חלק מדרמה גדולה נוספת, אחרי שבסיבוב הקודם אנדרלכט חלפה על פני לודוגורץ בתום דו קרב פנדלים.

שחקני ווסטהאם חוגגים. רויטרס
אנטוניו חוגג צמד בקפריסין בשבוע שעבר/רויטרס

ווסטהאם - א.א.ק לרנקה (חמישי, 22:00)

עומרי אלטמן רק חזר מפציעה ובשבוע שעבר בקפריסין עלה מהספסל בפיגור 2:0 ולא הצליח לסייע לחבריו לשנות את התוצאה. בהפסד 1:0 לאפולון לימסול בתחילת השבוע בליגה הקפריסאית הוא כבר עלה בהרכב ונראה שהוא ישמור על מקומו ב-11 גם במשחק באצטדיון האולימפי בלונדון. לווסטהאם אין משחק בסוף השבוע בפרמיירליג ועל כן דייויד מויס עשוי לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, חרף העובדה שקבוצתו מעל הקו האדום בליגה האנגלית רק בזכות הפרש שערים עדיף ושהקרבות באירופה פחות בראש בראש מעייניהם של הפטישים. בשבוע שעבר מיקאיל אנטוניו חגג כבש והוא אמור להמשיך בחוד.

משחקים נוספים:

דיורגרדן - לך פוזנן (2:0 במשחק הראשון)
סלובן ברטיסלבה - באזל (2:2 במשחק הראשון)
ניס - שריף טירספול (0:1 במשחק הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully