וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיכה במלחמה? החולצה הפרובוקטיבית שעוררה סערה בטניס העולמי

פוטאפובה הרוסייה הופיעה בטורניר אינדיאן וולס עם חולצה של ספרטק מוסקבה, שביונטק תקפה: "זה לא הזמן, חשבתי שהיא מבינה שזה לא ראוי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

סערה בטניס הנשי בעקבות החלטתה של אנסטסיה פוטאפובה להופיע למשחק באינדיאן וולס עם חולצה של קבוצת הכדורגל ספרטק מוסקבה. הטניסאית הרוסייה נכנסה לאצטדיון עם החולצה האדומה של ספרטק לפני המשחק מול ג'סיקה פגולה ולמרות שהורידה אותה מיד עם הכניסה של יריבתה האמריקנית, הספיקה להכעיס רבים שראו בכך התרסה, כולל המדורגת ראשונה בעולם איגה שביונטק.

הפולנייה בת ה-21 נשאלה על כך לאחר ניצחונה על ביאנקה אנדרסקו ואמרה: "למען האמת, הופתעתי. חשבתי שהיא מבינה שזה לא מתאים. גם אם היא אוהדת של הקבוצה, זה לא הזמן לכך". שביונטק התבטאה בעבר נגד הפלישה של רוסיה והפגינה תמיכה באוקראינה, ולגישתה מדובר בגיבוי של פוטאפובה למדינתה בעת המלחמה.

"דיברתי עם ה-WTA והבנתי מהם שמקרים כאלה לא יחזרו כי יסבירו לשחקניות שהן לא יכולות לקדם קבוצות רוסיות בימים האלה", המשיכה שביונטק. "זה הרגיע אותי קצת, אבל מצד שני אני חושבת שזה קרה כי הודעה כזו לא יצאה מוקדם יותר. היה הרבה כאוס בחדרי ההלבשה בתחילת המלחמה. לא היה ברור איך לגשת לכל דבר, נוצרו מצבים לא נעימים. אני חושבת שאם הייתה מנהיגות טובה יותר מהרגע הראשון, אולי היינו נמנעים ממצבים כאלה".

אגב, פוטאפובה שהפסידה בשלוש מערכות לפגולה, נשאלה לאחר מכן לפשר הצגת החולצה וטענה כי היא אוהדת של ספרטק מגיל 21 ולא רואה בכך כל פרובוקציה. כאשר התבקשה לנקוב בשם של שחקן אחד מהקבוצה, היא לא הצליחה לעמוד באתגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully