וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה יחזור להרכב נגד ליברפול, אנצ'לוטי: "הזאר דיבר בכנות"

חלוץ ריאל מדריד שב לאימונים ומאמנו הצהיר שהוא כשיר במאת האחוזים, קלופ לעומת זאת ייאלץ להתמודד עם שני חיסורים משמעותיים בקישור בניסיון למחוק את ה-5:2 מהמפגש הראשון באנפילד בשמינית גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים15/03/2023
ריאל מדריד
  • בנזמה (78)
0
    ליברפול
    תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.3/ספורט1

    ליברפול כבר עלתה ליתרון כפול לפני שלושה שבועות נגד ריאל מדריד, באצטדיון אנפילד כבר ראו את קבוצתם מביסה את אלופת אירופה ועולה על חשבונה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל עד המחצית האורחים כבר חזרו ל-2:2, הפכו במחצית השנייה ובסופו של דבר דרסו 2:5 האנגלים בשחזור גמר ליגת האלופות, תוצאה שאמורה להספיק לה גם אם תפסיד מחר בגומלין בסנטיאגו ברנבאו (רביעי, 22:00).

    יורגן קלופ הודה אחרי המשחק הראשון באנפילד שלנצח את ריאל מדריד בהפרש של שלושה שערים בברנבאו זו משימה כמעט בלתי אפשרית, גם בחר לערוך אימון מסכם הבוקר באנגליה ולא 24 שעות לפני שריקת הפתיחה באצטדיון בו יתקיים המשחק, אבל בריאל מדריד לא מקלים ראש ביריבה ומבחינתם מדובר במשחק גומלין על כל הקופה, גם אם הם ביתרון של שלושה שערים ולצדם העובדה שעלו שלב ב-26 מ-27 מפגשי הנוקאאוט האחרונים שבהם ניצחו במפגש הראשון - הודחו רק מול אייאקס ב-2018/19, אז ההולנדים ניצחו 1:4 אחרי 2:1 לריאל במשחק הראשון.

    קארים בנזמה, חלוץ ריאל מדריד. PIERRE-PHILIPPE MARCOU, GettyImages
    יחזור להרכב. בנזמה היום באימון המסכם/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU

    המשמעות היא שקארים בנזמה שהתאושש מפציעה ברגלו ישוב להרכב, ינסה להבקיע את שערו השביעי במשחקו השמיני נגד ליברפול שמולה אף פעם לא הפסיד. דייויד אלאבה הפצוע ייעדר ויהיה זה נאצ'ו שצפוי לעלות באגף שמאל של אנצ'לוטי, על אף חזרת פרלאן מנדי לסגל. בליברפול ייעדרו הקפטן החולה ג'ורדן הנדרסון וסטפן בייצ'טיץ' שהצטרף לרשימת הפצועים יחד עם טיאגו אלקנטרה ולואיס דיאס שאמורים לחזור אחרי פגרת הנבחרות. לכן, הארווי אליוט מתוכנן לפתוח במרכז השדה לצד פאביניו וקודי גאקפו, כשבחוד יוצב דיוגו ז'וטה.

    אנצ'לוטי התייצב היום למסיבת עיתונאים ובה נשאל על דבריו של אדן הזאר, שטען שהם לא מדברים: "זה נכון שאני לא מדבר איתו הרבה, אבל לדבר זה עניין של אופי. הדבר שהכי חשוב לי זה כבוד, והוא מכבד אותי ואני אותו. אני גם לא צריך להתעלם מהעובדה שבעמדה שלו יש את ויניסיוס ג'וניור, שחקן שבדרכו הבטוחה להיכנס לספרי ההיסטוריה של ריאל מדריד בעעתיד, כמו קאסמירו, קרוס ומודריץ'. אדן דיבר בכנות ואני בטוח שהוא עוד יעזור לנו".

    קלופ, למרות שבעצמו הודה שהאחוזים קלושים, הבהיר במסיבת העיתונאים: "גם אם יש לנו אחוז אחד, אשמח לנסות לנצח. אנחנו נעשה הכל בשביל להעפיל".

    הרכבים משוערים

    ריאל מדריד: טיבו קורטואה; דני קרבחאל, אדר מיליטאו, אנטוניו רודיגר, נאצ'ו, טוני קרוס, אורליאן טשואמני, לוקה מודריץ', פדריקו ואלוורדה, ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה.

    ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, איברהימה קונאטה, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, פאביניו, הארווי אליוט, קודי גאקפו, דרווין נונייס, מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully