וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אני כבר לא כוכב בריאל. אנצ'לוטי? אנחנו לא מדברים"

הבלגי שקיבל רק 98 דקות העונה בליגה אישר שבכוונתו להישאר במדריד עד תום החוזה, דיבר על מערכת היחסים עם המאמן והבהיר: "אני צריך לשחק, מרגיש שאני יכול לעזור"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.3/ספורט1

בתקשורת הספרדית דווח השבוע שאדן הזאר מתכוון להישאר בריאל מדריד גם בעונה הבאה, משמע לנצל את חוזהו עד תום וזאת על אף שהעונה שותף 98 דקות בלבד בליגה הספרדית וזכה לעוד 131 דקות בליגת האלופות, מספרים עוד נמוכים הרבה יותר מהעונה שעברה שבה אמנם רשם 83 דקות בליגת האלופות, אבל רשם 712 דקות ב-18 הופעות ב"לה ליגה".

בבריאיון שהזאר העניק הלילה (בין שני לשלישי) לתקשורת הבלגית, הוא אישר שבכוונתו להישאר בריאל מדריד גם בעונה הבאה, האחרונה בחוזה העתק עליו חתם ב-2019 כאשר נרכש מצ'לסי עבור כ-100 מיליון יורו, ובעיקר התייחס לראשונה למערכת היחסים בינו לבין המאמן קרלו אנצ'לוטי.

כשנשאל הזאר אם הוא לא מעוניין לעזוב כדי לחזור לשחק כדורגל ולהיות חלק משמעותי מקבוצה אחרת, השיב: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד, זה מה שתמיד אמרתי. אני גם מקווה מאוד לשחק ולהוכיח שאני עדיין יכול לשחק כדורגל - אני יודע שאנשים מטילים בי ספק, זה נורמלי, אני מבין את זה מצוין, אבל מבחינתי אני נשאר בריאל מדריד ומעבר בכלל לא על הפרק, אבל אי אפשר באמת לדעת מה יהיה".

בניסיון להקשות על הבלגי בן ה-32, הוא נשאל מה ישנה את דעתו: "אני לא יודע לומר אם יש משהו. אני חושב רק על לחזור לשחק כדורגל בריאל ובכלל לא על לעזוב. עמוק בפנים אני יודע שאני יכול לעזור לקבוצה, אני מרגיש את זה. אני רק צריך לקבל הזדמנות ולעזור אפילו קצת כדי שאנשים ירגישו את זה גם ויסמכו עליי שוב, אולי אז הם יחשבו שזו טעות להשאיר אותי מחוץ למשחק. אני רק צריך לקבל דקות".

אדן הזאר, ריאל מדריד. PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP, GettyImages
"אני כבר לא כוכב בריאל מדריד". הזאר בריאיון כן/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP

הזאר הפתיע כאשר התבקש להתייחס למערכת היחסים שלו עם המאמן קרלו אנצ'לוטי, שמרבה להחמיא לו במסיבות העיתונאים, אבל לא נותן לו לשחק: "יש המון כבוד בינינו, אבל אני לא יכול לומר לכם שאנחנו מדברים אחד עם השני - אנחנו לא מדברים. עדיין יש כבוד גדול בינינו. גם אם מחר הוא יחליט שאני לא משחק יותר בריאל מדריד, עדיין עליי לכבד אדם כמו קרלו אנצ'לוטי. מבחינתי אין בעיה. אני כבר לא אחד הכוכבים של ריאל מדריד, הגעתי עם זינדין זידאן ואז הגיע אנצ'לוטי שתחתיו יש שחקנים משמעותים אחרים...אני מבין את הסיטואציה ומקבל אותה, אבל עובד כדי לשנות אותה".

הזאר כן זכה להזדמנות במונדיאל בקטאר, אבל נכשל יחד עם נבחרת בלגיה ועל כך אמר לסיכום: "אני לא אומר שאחרי שלושה חודשים שבהם כלל לא שיחקתי אני יכול להבקיע חמישה שערים, ממש לא, אני זקוק לזמן ובריאל אין זמן, אבל אני יודע מה אני יכול לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully