וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לאצילי: "ווינר אדיר". פרטיזן תגיש הצעה משודרגת על חזיזה

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 9:20

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון על הפועל ת"א: "לא התכוננו לבונקר כזה". שבחים לכובש שער הניצחון: "תמיד מביא מספרים". הסרבים החליטו להגיש הצעה משודרגת על שחקן הכנף

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

1. שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון על הפועל תל אביב אתמול בבלומפילד (שני, 0:1). בימים שקדמו למשחק, בקבוצה שוחחו על האפשרות שהפועל תל אביב תצופף, אבל המשחק ההגנתי של היריבה אתמול הפתיע את הירוקים. "לא התכוננו לבונקר כזה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל ידענו להיות סבלניים וזה היה המפתח לניצחון".

בחיפה החמיאו לברק בכר ולשחקניו על כך שבניגוד למשחקים בתקופה האחרונה בה לא הצליחו להיכנס לעניינים ומהר מאוד איבדו סבלנות, הפעם הקבוצה המשיכה לשחק כל העת עם לחץ מאסיבי והרבה אורך רוח ונחישות. במועדון המשיכו להחמיא למאמן על ניהול המשחק כמו בדרבי וכן על כך שהצליח להוציא את הקבוצה מהמשבר. גורם במועדון אמר: "גם בתקופה הפחות טובה ידענו שברק יוציא אותנו מזה. הוא הוכיח את זה המון פעמים בעבר ועשה את זה גם עכשיו, יש לנו קבוצה עם המון כישרון, אבל גם לא פחות אופי".

מי שעוד זכה למחמאות היה מחמוד ג'אבר שנכנס כמחליף והציג יכולת טובה. בחיפה מעריכים שג'אבר יוזמן לנבחרת לקראת המשחקים נגד קוסובו ושוויץ בסוף מרץ, ומרוצים מכך מאוד. בקבוצה חששו מהדרך בה ג'אבר יחזור מהשיקום אחרי הפציעה, אבל הקשר הצעיר מגלה יכולת גבוהה. "הוא אחד השחקנים החשובים שלנו", קבע אותו גורם, "הוא מוסיף הרבה אפשרויות בקישור, כיף גדול שהוא חזר לעצמו".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
"כבר כשהכדור היה באוויר בדרך אליו הייתה ההרגשה שהוא נועץ את זה ברשת". אצילי/אריאל שלום

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

אצילי "אוהב את הלחץ", בכר מזהיר מב"ש, חשש למתיחה אצל מוחמד

לכתבה המלאה

2. את מירב תשומת הלב אתמול משך מלך השערים של הקבוצה ושל הליגה, עומר אצילי. הקשר כבש את שערו ה-16 ולדעת רבים היפה שלו ביותר העונה ואולי בכלל במדים הירוקים. אצילי שהיה במשבר עמוק של חודשיים, יצא ממנו בדרבי ואתמול הוכיח שהוא נמצא במומנטום חיובי מאוד מבחינתו. "עומר הוא ווינר אדיר", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "כבר כשהכדור היה באוויר בדרך אליו הייתה ההרגשה שהוא נועץ את זה ברשת. יש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים, אבל אין ספק שאת המספרים אנחנו יודעים שנקבל מעומר".

אצילי כזכור חתם רק לא מזמן על חוזה חדש, אך הותיר לעצמו סעיף שחרור המוערך בכמיליון דולר. למרות הסעיף, בסביבתו של הקשר אמרו שהוא לא שש לצאת לחו"ל ומעוניין להישאר בחיפה אלא אם תגיע הצעה שלא יהיה ניתן לסרב לה. אצילי מעוניין מאוד לשבור שיאים אישיים בליגה וכן לרשום אליפות שלישית בחיפה וחמישית ברציפות מבחינתו. השיא כידוע שייך למהראן ראדי שמחזיק בשש אליפויות ברציפות במכבי תל אביב והפועל באר שבע.

דולב חזיזה ושחקני מכבי חיפה. אריאל שלום
מעקב צמוד של פרטיזן. חזיזה/אריאל שלום

3. שחקן נוסף שזכה להרבה מחמאות היה דולב חזיזה. השחקן ששיחק את מרבית העונה בתפקיד לא מוכר כמגן, חזר בשני המשחקים האחרונים לעמדה הטבעית שלו בכנף והשיפור ניכר היטב. גם אתמול הוא עבד ללא סוף ובסופו של דבר גם חטף כדור ליהב גורפינקל ורשם בישול ראשון בליגה. במועדון אמרו: "דולב הוא השחקן היצירתי הכי עובד שיש. בדרך כלל שחקנים יצירתיים משקיעים את הכוחות רק בפעולות בהתקפה, אבל דולב עושה גם וגם וזו הגדולה שלו".

מי שעוד עוקבים באדיקות אחרי חזיזה הם אנשי פרטיזן בלגרד. לפי גורמים בכדורגל הסרבי ,בהנהלת המועדון התקבלה החלטה להגיש בתום העונה הצעה משודרגת למכבי חיפה על הקשר. הירוקים סירבו לשחרר את חזיזה לפרטיזן בינואר, אבל בסגנית אלופת סרביה החליטו להגיש הצעה משופרת לקראת העונה הבאה. "חזיזה הוא השחקן המוערך על ידי הנהלת פרטיזן", קובע גורם סרבי, "ייעשה ניסיון נוסף ומשודרג להביא אותו בעונה הבאה".

בחיפה מודעים להתעניינות, אך לא מתרגשים ממנה ומשוכנעים שהם לא נופלים מפרטיזן במעמדם. במועדון מאמינים שאם יזכו באליפות, חזיזה יעדיף להישאר ולנסות להגיע עם הקבוצה לליגת האלופות פעם נוספת, מאשר לשחק בליגה הסרבית בלי אפשרות לשחק בצ'מפיונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully