וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי "אוהב את הלחץ", בכר מזהיר מב"ש, חשש למתיחה אצל מוחמד

13.3.2023 / 22:40

כובש שער הניצחון המרהיב של מכבי חיפה התמוגג: "הוולה? חגיגה, בטופ 3 שלי". מכבי תל אביב רחוקה 10 נקודות? בכר עקץ: "מסתכל על המקום השני, לא השלישי". הקשר שהתלונן על כאבים והוחלף עלול להחמיץ את משחק הפתיחה של הפלייאוף העליון מול אשדוד

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי חיפה הערב (שני) הייתה רחוקה מלהרשים במשך 70 דקות באצטדיון בלומפילד, עד שהגיע מהלך נפלא שבו דולב חזיזה בישל לעומר אצילי את אחד משערי העונה בליגת העל, האלופה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב ולמחזור פתיחת הפלייאוף העליון נגד מ.ס. אשדוד היא תתייצב ביתרון ארבע נקודות מהפועל באר שבע השנייה ובמרחק דו ספרתי של 10 נקודות ממכבי תל אביב - עונה שלישית ברציפות שהיא בפסגה בתום העונה הסדירה. כך או כך, במשחק הפתיחה של הפלייאוף העליון, חיפה עלולה להיות חסרה את עלי מוחמד. הקשר התלונן על כאבים והוחלף במחצית, ובקבוצה חוששים שהוא סובל ממתיחה בשריר.

עומר אצילי אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב, ידענו שהמשחק יהיה מאוד קשה, ראינו שהם עשו צרות לבית"ר. זה הניצחון הכי חשוב בעולם, ואנחנו שמחים מאוד. היה לנו קשה במחצית הראשונה, אבל ידענו שאם נמשיך ללחוץ אותם הם יתעייפו מדקה 60. קיבלתי את הכדור מדולב, הוא הרים אליי, התלבטתי אם לבעוט בנגיעה ובסופו של דבר עשיתי את זה, וזה חגיגה. זה בטופ 3 של השערים שלי בליגה".

"האמנו שנהיה בפער כזה מהיריבות. ראינו איך התחלנו את העונה גם בליגה וגם בליגת האלופות. אנחנו שמחים מאוד להיכנס לפלייאוף ככה, ורוצים להמשיך ככה. ברור שזה עדיין מאבק משולש, עד הסוף. אני יודע שברגע שנמשיך ככה, התוצאות יהיו טובות. אני אוהב קצת לחץ, אוהב את המאני טיים, נקווה שגם בפלייאוף זה ימשיך ככה".

מלכות השערים? "זה פחות חשוב לי, חשובה לי ההצלחה של הקבוצה, אני רוצה עוד אליפות".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
מי זוכר שהוא היה במשבר? אצילי חוגג/אריאל שלום

ברק בכר ניתח את המשחק ואמר: "הייתה שליטה מוחלטת, אבל לא הצלחנו לייצר מספיק מצבים. ככל שעברו הדקות ידענו שאם נייצר מצבים גם נבקיע".

על פרנזי פיירו, ששוב לא הרשים: "מה קורה איתו? אנחנו לא מייצרים לו מספיק מצבים כדי שיבקיע והיה לו קשה להביא את היכולות שלו לידי ביטוי. הוא בכלל לא הגיע למצבים כי לא הכנסנו לו כדורים, זו תקופה כזו והיא תעבור כי אנחנו צריכים אותו. הרבה פעמים החלוצים מושכים אש ומייצרים שטחים לשחקנים כמו אצילי, חזיזה, דיא ואחרים. הרבה פעמים בזכותו הם נראים יותר טוב".

אצילי חזר בדיוק בזמן: "ידענו שהוא בתקופה פחות טובה ושהוא צריך לעבוד קשה ולחזור לבסיס. כשאתה עובד קשה אתה גם מקבל תמורה, וראינו כמה קשה הוא עובד".

10 הפרש ממכבי תל אביב: "זה פחות מעניין, אנחנו ארבע הפרש מקבוצה מאוד חזקה ונראה שהמאבק יימשך עד הסוף. אני מסתכל על המקום השני ולא על השלישי. היה צריך ניצחון קשה וטוב לפני הפלייאוף".

בכר הוסיף: "תמיד כיף לנצח, אבל היום זה היה ניצחון מאוד חשוב ועוצמתי כי ראיתי שחקנים שלא מאבדים את הראש, לא עושים שטויות ושלטו במשך 90 דקות מול יריבה קשה מאוד. לא ייצרנו מספיק מצבים, אבל עשינו את הדברים נכון. ידענו שלא נגיע להרבה מצבים ומה שחשוב זה שהבקענו שער אחד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully