וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מבהירים: רוצים לזכות בפרסי העונה הסדירה? תפסיקו לנוח

על רקע המנוחה ההולכת וגוברת שניתנת לכוכבים, בליגה מנסים להעביר חוק לפיו שחקן יצטרך לשחק בכמות משחקים מינימלית כדי להיות מועמד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.3/ספורט1

משנה לשנה, כוכבי ה-NBA משחקים בפחות משחקים, ומקבלים יותר מנוחה מקבוצותיהם. אוהדים שרוכשים כרטיסים בסכומי כסף גבוהים לא יכולים לדעת מי מהשמות הגדולים יתלבש בלילה נתון, ומי יבלה את 48 הדקות על הספסל, בלבוש אזרחי.

אחת הדרכים של הליגה להילחם בכך, לפי דיווחים בארצות הברית הערב (שני), היא להציב כמות מינימום של משחקים בהם שחקן כלשהו יצטרך לקחת חלק, אם ברצונו להיות מועמד לפרסי סיום העונה. ארגון השחקנים של ה-NBA מנהל עם ראשי הליגה מגעים על חוזה חדש, ולפי "האתלטיק", זה אחד העניינים העיקריים שנמצאים על סדר היום.

כרגע אין תקדים לחוק שכזה - נכון לרגע זה, באופן תיאורטי, שחקן כלשהו יכול לקחת חלק ב-50 אחוז מהמשחקים, ועדיין לזכות בתואר שחקן ההגנה של העונה, לצורך העניין. כדי לזכות בתואר מלך הסלים, עם זאת, שחקן צריך להופיע לכל הפחות ב-58 מתוך 82 המשחקים של העונה הסדירה.

עוד ב-NBA

יאניס אנטטוקומפו מילווקי. רויטרס
סוף למנוחה? יאניס מול באם/רויטרס

רוב קבוצות הליגה כבר חצו את רף 67 המשחקים העונה. מבין הכוכבים הגדולים ב-NBA, היחידים ששיחקו למעלה מ-60 משחקים הם ניקולה יוקיץ' (60), טריי יאנג (61) ג'יילן בראנסון (62), ג'ייסון טייטום (63) ואנתוני אדוארס (68).

לאחרונה הביעו קווין גארנט ופול פירס ביקורת על המגמה בליגה בשנים האחרונות. "משלמים לך על 82 משחקים", אמר גארנט. "לא משלמים לך על 70 משחקים בעונה, אלא 82". פירס הוסיף: "אנשים באים לראות את הכוכבים משחקים, ואז הם סתם יושבים על הספסל. זו תלונה מוצדקת".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully