וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפויה לה תחרות לא פשוטה: ריאל מדריד בעקבות דאריוס תומפסון

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:30

הבלאנקוס סימנו את כוכב באסקוניה ומלך האסיסטים של היורוליג. גם אלברטו דיאס ממלאגה על הכוונת, בניסיון לבנות מחדש את הקו האחורי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.3/ספורט1

לורנזו בראון היה המועמד המוביל של ריאל מדריד לעמדת הרכז לעונה הבאה, אולם לאחר שהאריך את חוזהו במכבי תל אביב, נאלצים הבלאנקוס לחשב מסלול מחדש. עדיין לא ברור האם נייג'ל וויליאמס-גוס וסרחיו רודריגס יישארו, גם עתידו של קרלוס אלוסן לוט בערפל, ובמדריד רוצים להנחית שם גדול.

לפי "מארקה", יש שני שמות על הפרק, מלבד קוסטס סלוקאס - דאריוס תומפסון ואלברטו דיאס. הראשון, מלך האסיסטים של היורוליג, הפך לאחד הגארדים הטובים העונה במדי באסקוניה, מחזיק בסעיף שחרור ומבוקש על ידי הקבוצות הגדולות ביבשת. תומפסון (27, 1.93 מ') מעמיד העונה ממוצעים של 11.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים, 6.5 אסיסטים וגם 1.6 חטיפות לערב. הוא גם צפוי לקבל אזרחות איטלקית בקרוב, מה שיקל על החתמתו.

דריוס תומפסון באסקוניה. GettyImages
בעונה הבאה באותו קו אחורי? תומפסון ו-וויליאמס-גוס/GettyImages

עוד בכדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דיאס בן ה-28 (1.91 מ'), שסייע לנבחרת ספרד לזכות ביורובאסקט האחרון, נחשב לשם הרבה פחות נוצץ. הוא שחקן רוטציה במלאגה (אליה הצטרף אי שם ב-2012), שמנסה להאריך את ההתקשרות עימו, ומוכנה להציע לו חוזה עד תום הקריירה. העונה הוא מעמיד ממוצעים צנועים של 5.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully