וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חולמת יורוליג? כרטיס לגמר היורוקאפ לא יספיק

13.3.2023 / 12:14

בעקבות העפלתה הצפויה של מונאקו לפלייאוף, היא תבטיח את מקומה לעונה נוספת - על חשבון הפיינליסטית במפעל המשני. לפיכך, רק הזוכה תקפוץ מדרגה

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

האופטימיסטים בקרב אוהדי הפועל תל אביב חולמים על העפלה לגמר היורוקאפ, שמלבד ההישג הספורטיבי גם תסדר לקבוצתם עלייה היסטורית ליורוליג בעונה הבאה. אלא שזה לא יספיק: אם לא יתרחש שינוי פתאומי, רק הזוכה במפעל המשני תעשה את הקפיצה.

על פי התקנון, שני כרטיסים במפעל הבכיר שמורים בכל עונה לקבוצות מהיורוקאפ. העונה מדובר במונאקו (שזו עונתה השנייה ביורוליג) ובמחזיקת הגביע וירטוס בולוניה, והגעה של אחת מהן לפלייאוף - תבטיח את מקומה במפעל הבכיר לעונה נוספת על חשבון הכרטיס השני.

עוד חדשות כדורסל

הפועל חיפה תצרף את ג'יימס פלדין
מכבי תל אביב מאמינה: בולדווין יאריך חוזה בקרוב. גם קטש ימשיך?
תומר גינת נפצע באימון הפועל תל אביב וייעדר כשלושה שבועות

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
בורג מרכזי בהצלחת מונאקו. מייק ג'יימס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מכיוון שהקבוצה הצרפתית כבר כמעט בטוחה בין שמונה הגדולות, הרי שרק קבוצה אחת תוכל להצטרף אליה בקיץ, וזו תהיה זוכת היורוקאפ. אגב, אם גם בולוניה תעלה לפלייאוף - זה עלול שלא להספיק לה כדי להישאר בבמה המרכזית; במקרה שכזה, הקבוצה שתסיים בדירוג גבוה יותר (מונאקו או האיטלקים) היא זו שתישאר.

לאור הרחקת הקבוצות הרוסיות מהמפעלים הבינלאומיים, בעקבות המלחמה באוקראינה, גדל מספר הכרטיסים החופשיים ביורוליג. ולנסיה ופרטיזן בלגרד מופיעות כעת על הטיקט הזה, וההחלטה בנוגע לזהות הקבוצות שיקבלו וויילד קארד תתקבל בתחילת הקיץ.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
צ'ינאנו אונואקו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
רק הנפה תספיק כדי לקפוץ כיתה. צ'ינאנו אונואקו/דני מרון

הפועל תל אביב מדורגת במקום השלישי בבית ב' ביורוקאפ, עם מאזן 5:10, ומחר (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) תארח את המבורג. מקומה בשמינית הגמר כבר הובטח, אולם היא תקווה לנצח בשלושת המשחקים שנותרו לה כדי לשפר עמדות ולהבטיח את יתרון הביתיות גם לשלבים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully