וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה: בולדווין יאריך חוזה בקרוב. גם קטש ימשיך?

12.3.2023 / 10:00

במועדון בטוחים שהשיחות עם הגארד המצטיין על חוזה ארוך טווח יישאו פרי. כרטיס לפלייאוף יקרב משמעותית את ההישארות של קטש. בינתיים מצב הרוח בקבוצה בשיאו: "היינו בתחתית אחרי ההפסד בגמר הגביע, והתאוששנו. לא ניתן לפלייאוף לחמוק מהידיים"

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 89:79 לבודוצ'נוסט ביורוקאפ/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה בסוף השבוע לישראל ותערוך היום (ראשןן) את האימון המסכם שלה לקראת משחק הליגה נגד עירוני נס ציונה ביום שני (17:30). הצהובים צפויים להעניק שוב מנוחה לחלק משחקני המפתח שלהם, כשככל הנראה אחד מבין לורנזו בראון או ווייד בולדווין ינוח, וכך גם אחד משלושת שחקני הפנים - ג'רל מרטין, ג'וש ניבו או סולימן בריימו.

מצב הרוח במועדון נמצא בשיא אחרי הניצחון הכפול על פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס. במכבי סיפרו בסוף השבוע: "היינו בסוג של תחתית אחרי ההפסד בגמר הגביע להפועל ירושלים, אבל הצלחנו להתאושש ולשים את זה סופית מאחורינו. יש לנו שישה משחקים עד לסוף העונה הסדירה ביורוליג, אנחנו במצב מצוין כדי להתברג לפלייאוף, ולא ניתן לזה לברוח לנו".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם ווייד בולדווין. עמוד האינסטגרם של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שניהם ימשיכו? קטש ובולדווין/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של מכבי תל אביב

מי שכיכב בניצחון באיסטנבול על אנאדולו אפס היה ווייד בולדווין, שקלע 23 נקודות. כזכור, לפני למעלה מחודש החתימה מכבי את לורנזו בראון על חוזה חדש, כשהצפי היה שגם בולדווין יחתום בקרוב על חוזה שיבטיח את הישארותו למספר עונות בצהוב, אך נכון לעכשיו הדבר עוד לא קרה.

במכבי סיפרו בסוף השבוע כי הצדדים נמצאים בשיחות, וכי הוגשה הצעה לבולדווין למספר עונות, אך השיחות עדיין לא הבשילו לכדי חתימה. בכל זאת, הם מקווים שהמהלך ייסגר בקרוב, ושומרים על אופטימיות. למכבי יש אופציה לעונה נוספת על בולדווין, שיכול להשתחרר מחוזהו לטובת חוזה מובטח ב-NBA בעונה הבאה.

הכרטיס לפלייאוף חשוב במיוחד לעודד קטש. חוזהו של המאמן יוארך באופן אוטומטי אם הקבוצה תיכנס לשמינייה הראשונה ובנוסף תזכה בתואר מקומי. גורמים במועדון סיפרו בסוף השבוע שהצלחה בזירה המקומית והופעה מכובדת בפלייאוף, עשויה להספיק לו כדי לקבל גיבוי לעונה שנייה במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully