וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה הציבורית, BBC הודיעה: גארי ליניקר חוזר

השדר הפופולרי, שהושעה מהרשת בעקבות ציוץ פוליטי, שב לתפקידו. ליניקר: "אחרי כמה ימים הזויים, אני רוצה להודות לכולם על הסולידריות המדהימה". באנגליה לועגים: "BBC ירדו מהעץ בצורה משפילה"

תקציר: כל שערי השבת במחזור ה-27 בליגה האנגלית, 11.3/ספורט1

סערת גארי ליניקר והשעייתו מתוכנית Match of the Day של ה-BBC הגיעה היום (שני) לסיומה, לעת עתה: הרשת הודיעה שהשדר הפופולרי חוזר לתפקידו וישוב להגיש את התוכנית. ליניקר כתב היום: "אחרי כמה ימים הזויים, אני שמח שהצלחנו לנווט את דרכנו בחזרה. אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה המדהימה, במיוחד לעמיתיי ב-BBC Sport, על הפגנת הסולידריות המדהימה. כדורגל הוא משחק קבוצתי אבל הגיבוי שלהם היה מכריע. אני מגיש ספורט ב-BBC כבר כמעט 3 עשורים ואני גאה לאין שיעור לעבוד בשידור הטוב וההוגן בעולם. אני לא יכול לחכות לחזור לכיסא שלי ב-MOTD בשבת.

"מחשבה אחרונה: עד כמה שהימים האחרונים היו קשים, זה לא משתווה להימלט מביתך כפליט או מלחמה כדי לחפש מקלט בארץ רחוקה. מחמם את הלב לראות את האמפתיה למצוקתם מרבים מכם. אנחנו נשארים מדינה של אנשים סובלניים, מסבירי פנים ונדיבים בעיקר. תודה".

גארי ליניקר, כדורגלן עבר אנגלי ופרשן. רויטרס
ניצח, ובגדול. ליניקר/רויטרס

עוד בכדורגל אנגלי

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"גארי הוא גורם מוערך ב-BBC וחלק בלתי נפרד ממנה, ואני יודע כמה ה-BBC חשובה לגארי, ואני מצפה שהוא יגיש את התוכנית שלנו בסוף השבוע הקרוב", אמר מנכ"ל ה-BBC, טים דייווי. ב"דיילי מייל" נכתב ש"BBC נאלצו לרדת בצורה משפילה מהעץ שטיפסו עליו, והמנכ"ל נאלץ להתנצל". ב"סאן" נכתב ש"ההודעה מגיעה אחרי ימים ארוכים של כאוס... BBC הודיעו שליניקר התנצל, אבל הוא לא".

ליניקר, מגיש הטלוויזיה בעל השכר הגבוה ביותר של התאגיד, הושעה ביום שישי לאחר שהשווה את הדברים שאומרים בממשלה השמרנית בנוגע למהגרים לרוח שהייתה נהוגה בגרמניה הנאצית. ה-BBC אמר שהציוץ הפר את הכללים לעובדי התאגיד, אבל המבקרים האשימו את התאגיד בדיכוי חופש הביטוי. דייווי אמר שבעקבות הפרשה תתקיים חקירה פנימית של כללי המדיה החברתית של עובדי ה-BBC כדי לטפל ב"אזורים האפורים" בהנחיות.

אוהד מנצ'סטר סיטי מחווה למען גארי ליניקר. GettyImages
קיבל אהבה גם ביציע בסוף השבוע. אוהד במשחק בין סיטי לפאלאס/GettyImages

כידוע, הפרשה הדהדה ברחבי אנגליה לכל אורך סוף השבוע, עם תגובות של אנשי תקשורת, כדורגל ואפילו אוהדים שהביעו תמיכה בחלוץ העבר ופרשן ההווה באצטדיונים במהלך השבת.

בסוף השבוע התוכנית MOTD התקיימה ללא הפרשן וללא סיקור בכלל, עם אולפן ריק ממגיש וצוות פרשנים שגיבה את אמירותיו והתנהגותו של ליניקר. באותו הזמן חלוץ העבר בחר לבלות בשבת באצטדיונה הביתי של לסטר, קבוצתו בעבר. הוא התקבל בחום על ידי הקהל המקומי.

הודעת התמיכה של איאן רייט

בשבת ה-BBC הוציאו הודעה לצופים ובה התנצלו על המחסור בשידורי ספורט בערוץ בעקבות פרשת ליניקר אליה הצטרפו חברים ומגישיו: "BBC יגישו בסוף השבוע הקרוב רק תוכן מצומצם ביותר של תוכניות ספורט ולפיכך לוח השידורים שלנו ישתנה בהתאם. אנו מתנצלים על השינויים שיוצרים אכזבה בקרב צופינו ועובדים קשה על מנת לטפל בסיטואציה ולמצוא לכך פיתרון".

במקביל, לפי דיווחים הגיעה לליניקר כבר הצעה חדשה ומפתה מכיוון BT Sport, רשת השידור שמשתפת פעולה עם TNT SPORTS ובה הפרשן האנגלי כבר שידר את ליגת האלופות עד 2021. אחרי התפוצצות הפרשה עם BBC, נטען שהוא קיבל הצעה שמנה על מנת לעבור אליהם, אך כאמור הסיפור לבינתיים הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully