וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל זה המציאו את ה-VAR": ברצלונה חוגגת ניצחון בבילבאו

הקטלאנים ניפצו שיאים בליגה הספרדית עם ה-0:1 התשיעי שלהם העונה, צ'אבי שיבח: "באלדה הפתעת העונה, דה יונג כרגע אחד הטובים בעולם"

תקציר: יובנטוס - סמפדוריה 2:4/ספורט1

ברצלונה הולכת ומתקרבת להיות האלופה הראשונה בתולדות ספרד עם כל כך הרבה ניצחונות 0:1. הערב (ראשון) היא עשתה זאת בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו, השיגה את ה-0:1 התשיעי שלה העונה והפכה לקבוצה ה-14 בהיסטוריית הליגה שמנצחת לפחות תשעה משחקים בתוצאה הזו, אבל בניגוד לכל האחרות שעשו זאת בעבר - אף אחת מהן לא זכתה באליפות - צ'אבי ושחקניו שמרו על יתרון 9 נקודות בפסגה, בדיוק שבוע לפני שיארחו את ריאל מדריד לקאסיקו הגדול שיכול להכריע את גורל העונה.

ברצלונה גם שברה את שיא הליגה הספרדית הבכירה עם ה-0:1 היקר שלה בסן מאמס, כי אף קבוצה מעולם לא ספגה פחות שערים אחרי 25 מחזורים - אתלטיקו מדריד ב-90/91 ודפורטיבו לה קורוניה ב-93/94 ספגו 10 שערים כל אחת, אבל ברצלונה ספגה 8 שערים בלבד בתום 25 מחזורים.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. רויטרס
יכול להיות מרוצה אחרי 0:1 תשיעי העונה. צ'אבי/רויטרס

ברצלונה ניצחה שבוע שני ברציפות מבישול של סרג'יו בוסקטס לראפיניה, אבל גם המזל שיחק לטובתם של צ'אבי והקטלאנים - היכולת של בלאוגרנה הייתה רחוקה מלהיות בשיאה, אבל מי שכן הצטיין היה השוער מארק אנדרה טר סטגן, בילבאו גם בעטה לקורה, בדקה ה-90 מרקוס אלונסו מנע ממנה שער עם הצלה גדולה מהקו וכשכבר השוותה ל-1:1 בדקה ה-87, שופטי המסך הבחינו בנגיעת יד בתחילת המהלך והותוצאה נותרה 0:1 ולא השתנתה עד לסיום.

צ'אבי הודה בסיום: "אחד הניצחונות הכי חשובים שלנו, במגרש קשה מאוד. אני לא ראיתי נגיעת יד במבט ראשון, אבל במוניטור אחר כך ניתן היה לראות זאת בבירור. שיחקנו טוב במשך 70 או 80 דקות, אבל באצטדיון כמן סן מאמס זה טבעי שתסבול בסיום נגד קבוצה שלוחצת המון. עלינו לדעת להיות יותר סבלניים, זו בעיה שכבר ראינו אותה גם במשחקים קודמים ואם נבקיע את השער השני הכל ייראה אחרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר סטגן. ANDER GILLENEA, GettyImages
8 שערי חובה בלבד ספגה ברצלונה ב-25 מחזורים. טר סטגן חוגג/GettyImages, ANDER GILLENEA

צ'אבי גם שיבח שניים משחקניו, אלחנדרו באלדרה ופרנקי דה יונג: "באלדה זו הפתעת העונה, הוא משחק ברמה כל כך גבוהה ומראה בגרות. פרנקי נותן לנו המון וכרגע הוא משחק ברמה יוצאת דופן, אני חושב שכרגע הוא אחד הקשרים הכי טובים בעולם".

טר סטגן נשאל בסיום על פסילת השער של בילבאו ואמר: "אני לא ראיתי את נגיעת היד והשופט היה קרוב יותר ממני, אבל בדיוק בשביל מקרים כאלה המציאו את ה-VAR. אנחנו מאושרים מהניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully