וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "זה משחק שנזכור. הלדר לופס רצה להחזיר לחברים"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-1:2 הדרמטי על עירוני קרית שמונה: "היכולת לא טובה, אבל יש לנו חבר'ה עם אופי. אני רציתי שקלימלה יבעט, אבל הלכנו איתו ואני שמח". דראפיץ': "ה-VAR לא תמיד צודק ולא צריך לעזור להם"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

הפועל באר שבע הייתה קרובה למעידה שביעית בביתה העונה, אך ניצלה עם פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן בדרך ל-1:2 דרמטי במיוחד על עירוני קרית שמונה. גיבור המשחק הערב (ראשון) היה הלדר לופס, אך לשני הכיוונים. המגן שהיה בספק ולבסוף פתח הבקיע שער עצמי אומלל בדקה ה-85 שקבע 1:1, אך כיפר על כך עם פנדל מדויק בדקה ה-96. בזכות הניצחון הדרמטי שחתם עבור האדומים את העונה הסדירה, הם צימקו את הפער ממכבי חיפה המוליכה לנקודה בלבד. האורחת שמסובכת מתחת לקו האדום חוזרת לצפון עם תחושת פספוס גדולה, רגע לפני קרבות ההישרדות בפלייאוף התחתון.

אליניב ברדה הודה אחרי הניצחון הדרמטי: "זה יהיה משחק שבטוח נזכור. היו פה שלושה פנדלים והמון מצבים של אחד-על-אחד שהיינו יכולים לעשות מהם יותר. מצד שני, אני חושב שהיכולת לא מספיק טובה. עלינו למחצית השנייה פחות טוב, גם החילופים לא בדיוק הכניסו אותנו למשחק, למרות שהמחליפים נתנו ועבדו. לפעמים כשאתה לא מבקיע ולא מבקיע, אתה סופג שער כזה כואב, אבל יש לנו חבר'ה עם אופי. המשחק הזה זה אופי, אופי, אופי. כובש השער העצמי רוצה לקחת את האחריות עליו ואמר שהוא רוצה להחזיר לחברים שלו. אני חשבתי שפטריק קלימלה צריך לבעוט, אבל הלדר רצה להחזיר לחברים, הלכנו איתו ואני שמח. זה בקלות יכול היה לברוח לנו".

שחקן הפועל באר שבע תומר חמד חוגג עם דור מיכה. דני מרון
הבקיע פנדל והחמיץ אחד. חמד/דני מרון

עוד בליגת העל

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

המאמן המשיך: "במשחקים אחרים אנחנו בוודאות ניענש על זה. מגיעות מילים טובות לקרית שמונה ואני מאחל להם הצלחה עד הסוף, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולהיראות יותר טוב. היו שתי מחציות שונות, אבל המצבים הטובים היו שלנו".

על מאבק האליפות: "אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו, אנחנו נפגוש את כולן פעמיים בפלייאוף. יהיה קשה לכל הקבוצות, כל משחק באים לפה וממררים לנו את החיים. רצינו להיכנס לפלייאוף עם מצב רוח טוב ועם עוד ניצחון. אני תמיד מעדיף לתקן אחרי ניצחונות ולא אחרי הפסדים. היום יש לנו הרבה מה לתקן".

תומר חמד, שכבש פנדל וגם החמיץ אחד ביתרון 0:1, הוסיף לדברי מאמנו: "לפעמים מחמיצים, אין מה לעשות. זה חלק מהמשחק. שורה תחתונה: הבקעתי שוב והקבוצה ניצחה. עכשיו נחכה לראות מה תעשה מכבי חיפה מחר, אנחנו מאחוריהם וצריכים כל נקודה. הקרדיט לקרית שמונה על משחק מצוין, הם גרמו לנו להיראות לא טוב. הרגשנו שיש משמעות גדולה למשחק הזה לפני הפלייאוף, כנראה שזה השפיע קצת. אבל משחקים כאלה חשוב לנצח, לא משנה איך. אנחנו רוצים לצמצם את הפער, נקווה שמכבי חיפה תמעד ואנחנו נעשה את העבודה שלנו. נצטרך להגיע מוכנים ולנצח את הקבוצות שמתמודדות איתנו למעלה".

סלובודן דראפיץ', מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
"לא כל פעם ה-VAR צודק". דראפיץ'/דני מרון

סלובודן דראפיץ' המאוכזב אמר בסיום: "באר שבע שיחקה לא טוב כי אנחנו גרמנו להם להיראות לא טוב. כבר קיבלתי בראש מהפועל באר שבע ועל היום מגיע כל הכבוד לחברה שנלחמו גם ב-1:0 במשחק עם שלושה פנדלים. אנחנו מאוד רוצים להישאר בליגה ולפנינו כעת שבעה משחקים מאוד קשה. אנחנו נצטרך להתאושש מהמשחק הזה ולהתכונן לפלייאוף".

על שלושת הפנדלים וקרבות הפלייאוף התחתון: "אני לא יודע אם זה חוסר ניסיון, אולי זה ה-VAR או השופט. לא כל פעם ה-VAR צריך להיות צודק ומי כמוני יודע על זה, בשבוע שעבר פסלו לנו גול חוקי. אפשר להסתכל כאן על אי צדק והם לא צריכים עזרה מאף אחד, אבל אנחנו מסתכלים על המשחק שלנו וחבל שלא יצאנו עם נקודות. אנחנו צריכים לשחק כמו בשלושת המשחקים האחרונים, יש 8 קבוצות שנלחמות בפלייאוף התחתון ושם נצטרך לקחת נקודות".

הבלם עאיד חבשי סיכם: "איבדנו נקודות יקרות מאוד. קיבלנו פנדל לקראת הסיום ובמשחק כזה לקבל שלושה פנדלים זה חבל מאוד. צריך לראות אם היה או לא היה. השווינו ולא ויתרנו, שיחקנו עד הסוף ואני גאה בשחקנים. גם כשספגנו את השני לא ויתרנו, הכל תלוי בנו עד הסוף. התעצבנתי על הפנדלים, הייתי מאוכזב. אני לא אמור לדבר על השופט, הוא החליט שהיה פנדל, מכבדים כל החלטה שלו. זה מגרש קשה נגד קבוצה טובה מאוד, שחקנים איכותיים. הכי חשוב שלא ויתרנו, זה נותן לנו המון ביטחון וכוח להמשך הדרך".

שלומי בן אברהם סביב שחקני עירוני קרית שמונה. דני מרון
בן אברהם הצביע על הנקודה, שחקני קרית שמונה מתקשים להאמין/דני מרון

עוד אמר חבשי על העונה של קרית שמונה: "לא דמיינתי לעצמי שנהיה בתחתית, יש סגל מספיק טוב, כולם רוצים לצאת מהמצב שנקלענו אליו. לא נוותר עד השנייה האחרונה, כולם - שחקנים, צוות וכל אחד ששייך למועדון, מאמין שנשאיר את המועדון בליגת העל".

השופט שלומי בן אברהם התייצב מול המצלמות ואמר על הפנדל השלישי והמכריע: "בפנדל האחרון זיהיתי הגבהה לרחבה ולא ראיתי אם זה נגע ביד או בגב. קראו לי וזה בוודאות הרחיב את נפח הגוף, קיבלנו את ההחלטה יחד והיה פנדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully