וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי שמטה 0:2 בדקות הסיום, אופנדה עם השלושער המהיר בצרפת

אהולו (88 ו-89) סידר לשטרסבורג 2:2 דרמטי בוולודרום, חלוץ לאנס עשה היסטוריה כשהבקיע תוך ארבע דקות וחצי וגם בישל ב-0:4 על קלרמון. ריימס הפתיעה במונאקו וסגרה סיבוב ללא הפסד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.3/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם דרמה גדולה, כאשר שטרסבורג כבשה פעמיים בדקות הסיום והדהימה את מארסיי עם 2:2. לואיס אופנדה מלאנס עשה היסטוריה כשהבקיע שלושער תוך ארבע דקות - המהיר ביותר בהיסטוריה של הליגה הבכירה במדינה. מונאקו הרביעית הפסידה בביתה 1:0 לריימס שסגרה סיבוב שלם ללא הפסד, נאנט חילצה 2:2 ביתי מול ניס.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מארסיי בועט פנדל. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
איך זה ברח למארסיי מהידיים? אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

מארסיי - שטרסבורג 2:2

הביתיות לא מאירה פניה למארסיי בתקופה האחרונה. אחרי ההדחה המביכה מהגביע בסטאד ולודרום (בפנדלים על ידי אנסי מליגת המשנה) ושלושה משחקי בית שבהם צברה נקודה בלבד, הקבוצה של איגור טודור הובילה 0:2 בדקה ה-88 וחשבה שהיא מבססת את מעמדה במקום השני ששווה כרטיס אוטומטי לבתי ליגת האלופות, אבל ז'אן אודה אהולו הלם בה פעמיים תוך דקה (88 בשער מקרי ו-89 עם טיל למשקוף ופנימה) והקפיץ את שטרסבורג מעל הקו האדום. לאונרדו באלרדי סיבך את מארסיי עם אדום בדקה ה-29 כשמנע מחביב דיאלו מצב ודאי להבקעה, אבל חברו להגנה שאנסל אמבמבה בכל זאת כבש (49) את שערו הרביעי העונה בליגה אחרי הדיפה לא טובה של מאטס סלס והצ'יליאני אלכסיס סאנצ'ס סחט פנדל ובעט אותו פנימה (76), לפני שהניצחון חמק למארחת מבין האצבעות. יתרונה במקום השני עומד על שתי נקודות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לואיס אופנדה, שחקן לאנס חוגג. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
שיא היסטורי. לואיס אופנדה/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

קלרמון - לאנס 4:0

היסטוריה בליגה הצרפתית. לואיס אופנדה, החלוץ הבלגי של לאנס, הבקיע תוך ארבע דקות (31, 34 ו-35) את השלושער המהיר בהיסטוריה של הליגה הבכירה וקבע 0:3 לאורחת כבר בהפסקה. אם לא די בכך, אופנדה אף הוסיף במחצית השנייה בישול לאלכסי קלוד מוריס שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-76. בזכות הניצחון פתחה לאנס פער של שלוש נקודות ממונאקו הרביעית בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות.

פולארין באלוגון שחקן ריימס חוגג שער. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
עונה מרשימה שלו בצרפת. פאלורין באלוגון/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

מונאקו - ריימס 1:0

הרצף הנדיר של וויל סטיל נמשך והוא סופר כבר 17 משחקים ללא הפסד כמאמן בליג 1 (תשעה ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו מאז שהחליף את אוסקר גרסיה) בעוד ריימס עצמה עם רצף ארוך יותר וסיימה סיבוב שלם של 19 משחקים מאז שהפסידה בבית למונאקו 3:0 לפני כחצי שנה. על הנקמה היה חתום המושאל מארסנל פולארין באלוגון, שבדקה ה-51 קיבל כדור עומק מאלכסי פליפס, ברח לאקסל דיסאסי והכניע את אלכסנדר נובל כדי לחגוג את ה-16 שלו העונה. גם כניסתם של ברל אמבולו ואלכסנדר גולובין לא סייעה למונאקו שהשיגה רק נקודה מתשע האחרונות ומאבדת גובה בקרב על הכרטיסים לליגת האלופות. ריימס כבר במקום השמיני וסופרת 595 דקות ללא ספיגה.

מוסא סיסוקו שחקן נאנט חוגג שער. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
נאנט חילצה נקודה אחרי שלושה הפסדים רצופים. מוסא סיסוקו/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

נאנט - ניס 2:2

דידייה דיגאר עדיין ללא הפסד כמאמן ניס, אבל הפעם יכול לחוש מתוסכל אחרי שוויון דרמטי של נאנט, שמצדה קטעה רצף של שלושה הפסדים. הניגרי טרם מופי העלה את האורחת ליתרון עם נגיחה בדקה החמישית אחרי קרן של רוס בארקלי, מוסא סיסוקו הוותיק השווה בנגיחה משלו בדקה ה-31 ואחרי ארבע דקות לודוביק בלאס פספס מהפך עם פנדל לקורה אחרי עבירה של הקפטן דאנטה. אנדי דלור, המושאל מניס לנאנט, לא יכול היה לשחק בגלל ההסכם בין הקבוצות ונותר מתוסכל לאחר שהאקסית שוב כבשה מרגלי יוסוף אנדאישימייה (71). שער בכורה לבלם שהגיע מבשאקשהיר, אחרי שכבש בקיץ לרשת מכבי נתניה במוקדמות הקונפרנס ליג. אלא שבדקה ה-88 ידעו המחליפים של נאנט לחלץ נקודה, כשז'ואאו ויקטור הרים מימין והמצרי מוסטפה מוחמד נותר חופשי ונגח לרשת של קספר שמייכל.

משחקים נוספים

אז'קסיו - מונפלייה 1:0
למונפלייה: אלי ווהי (69)

לוריין - טרואה 0:2
ללוריין: במבה דיינג (8), סטפן דיארה (90+2)

אנז'ה - טולוז 2:0
לטולוז: מיקל דסלר (37), תייס דאלינחה (46)

מארסיי - שטרסבורג (21:45)

שאר תוצאות המחזור:

ליל - ליון 3:3
אוקזר - ראן 0:0
ברסט - פ.ס.ז' 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully