וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה צוברת ביטחון: "זו לא תהיה הפתעה אם נישאר בליגה"

12.3.2023 / 10:48

המצב בתחתית נפתח אחרי ה-0:1 בירושלים, קושטה מסתמן כבינגו ומימר, בחסות הגיבוי מההנהלה, מאמין: "אנחנו יכולים לעמוד במשימה"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:1 על הפועל ירושלים/ספורט1

בני ריינה ניצלה אתמול (שבת) את ירידת המתח בהפועל ירושלים, לאחר שזו הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, כדי לנצח 0:1 באצטדיון טדי ולאסוף 3 נקודות יקרות שהעלו אותה לפחות זמנית מעל הקו האדום, וסיבכו את המצב בתחתית טבלת ליגת העל. עם ניצחון שני ברציפות, אחרי שגברה גם על סקציה נס ציונה במחזור הקודם, הקבוצה נכנסת במומנטום חיובי לפלייאוף התחתון ומרגישה ביטחון ביכולתה לשרוד בליגה.

זה לא היה משחק גדול של בני ריינה, אך בכל זאת המאמן שרון מימר החמיא מאוד לשחקניו על החוסן המנטלי שהפגינו, השמירה על רשת נקייה והנחישות בשמירה על התוצאה בדקות הסיום. במועדון שיבחו שוב את החלוץ מארק קוסטה שכבש את שערו החמישי בשש הופעות מאז הצטרף, ומסתמן כבינגו גדול שעשוי להיות אחד הגורמים העיקריים בהשארת הקבוצה בליגה.

מאמן בני ריינה שרון מימר. דני מרון
מאמין בסיכוי להישאר. שרון מימר/דני מרון

"אני לא מתעסק בזה", אמר מימר לגבי הסבלנות שגילו כלפיו ראשי המועדון כשלא מיהרו לבצע שינוי על הקווים. "אני בא לעבוד, אם היו חושבים שמישהו אחר יעשה את העבודה טוב ממני, אז זו החלטה של ההנהלה, אבל מגיע פרגון לראשי המועדון כי זה לא מובן מאליו. אנחנו רואים בכדורגל פה את כל השליפות, יש קבוצות שמינו גם שלושה מאמנים. הפועל ירושלים היא דוגמא טובה, אחרי מה שעברו בשנה שעברה, כשביקשו לפטר את זיו אריה כבר במחזור השלישי-רביעי. הוא גם השאיר את הקבוצה בליגה וגם הביא אותה לרמה מאוד גבוהה, צריך לפרגן לו ולמערכת על השקט והסבלנות והתהליך, שאנשים לא כל כך מאמינים בזה, אבל אולי כדאי שילמדו מזה שיש דרך וסבלנות ולא נלחצים מרעשי הרקע. אני מעריך את ההתנהלות בריינה ומקווה להחזיר להם בהישארות בליגה".

המאמן דיבר על המצב בתחתית: "כל נקודה חשובה להישארות, אנחנו צריכים לעבור שתי קבוצות בטבלה ולא משנה מי השמות שם. מבחינתנו עדיף שיהיו כמה שיותר קבוצות שנלחמות נגד הירידה, אנחנו רוצים לייצר המשכיות. עם האנרגיות האלה מביאים נקודות. יש כאן קבוצה שלא נופלת משש קבוצות בליגה, סגל עמוק, פצועים שחזרו, מחליפים נכנסו טוב. אנחנו יכולים לעמוד במשימה, זו לא תהיה הפתעה אם נישאר".

מימר הוסיף מסר לאלה שסימנו את קבוצתו כיורדת בטוחה ביחד עם נס ציונה: "צריך לזכור שריינה עלתה חמש ליגות בשש שנים, יש פה משהו מיוחד והם לא מוותרים. אמנם ההיגיון אומר שאלה היורדות הבטוחות, אבל עצם זה שאנחנו צמודים לעוד ארבע-חמש קבוצות כשנותרו שבעה מחזורים לסוף, מראה על ההצלחה של ריינה ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ובצניעות. אם נישאר בליגה, מבחינתי זה יהיה אחד ההישגים הגדולים כמאמן כי זה לא מובן מאליו להשאיר קבוצה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully