וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עברתי תקופה קשה, עכשיו אני שמח": חלוץ בני ריינה מרוצה בישראל

מארק קוסטה סוף סוף מצליח מחוץ להונגריה. בריאיון בארצו סיפר: "ברוסיה גיליתי שלא רצו אותי דרך התקשורת. לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל נראה שאצליח לבסס את מקומי בליגה יותר חזקה משלנו"

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 2:3 על סקציה נס ציונה/ספורט1

ניסיונותיו הקודמים של מארק קוסטה לשחק מחוץ למולדתו הונגריה לא הסתיימו בהצלחה גדולה, אולם לאחר שכבש במשחק הבכורה שלו במכבי בני ריינה, ובשבת האחרונה קטע במו רגליו את רצף 15 המחזורים בלי ניצחון של העולה החדשה, כאשר כבש שלושער ב-2:3 על נס ציונה, עושה רושם שהחלוץ בן ה-26 מרגיש טוב בישראל.

"אני שמח עכשיו, עברתי תקופה קשה כי בקושי שיחקתי", הודה קוטה בריאיון לתקשורת בארצו, בהתייחס למיעוט הדקות בטורפדו מוסקבה שממנה הושאל לבני ריינה. "מאז שהגעתי לישראל, הרגשתי שזו הייתה החלטה טובה לעבור לכאן. חבריי לקבוצה קיבלו אותי מיד, כולם ניסו לעזור לי במה שהיו יכולים וזה התבטא ביכולת שלי. האווירה טובה למרות שמצבנו בטבלה לא הכי טוב".

הרצף השלילי שהוזכר לעיל הציב את קבוצתו של שרון מימר מתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון כשנותר עוד מחזור אחד עד תחילת הפלייאוף התחתון. "יש לנו עוד משחק אחד וברור שנרצה לנצח, אנחנו יכולים להבטיח הישארות דרך הפלייאוף. אני מרגיש שהמאמן בוטח בי ואני רוצה לגמול לו בשערים ובבישולים כדי לעזור לקבוצה לשרוד בליגה", המשיך קוסטה.

מארק קוסטה, שחקן בני ריינה. מאור אלקסלסי
מרגיש טוב בישראל. מארק קוסטה אחרי הניצחון בשבת/מאור אלקסלסי

במסגרת הסכם ההשאלה של ההונגרי נקבע כי במקרה שבני ריינה תישאר בליגה, הוא ימשיך במדיה לעונה נוספת. זה גם התרחיש האופטימי עבור קוסטה מבחינה אישית, שכן טורפדו מוסקבה לא מעוניינת בו. במהלך פגרת החורף בליגה הרוסית, השחקן הושאר במוסקבה ולא נסע עם הקבוצה למחנה האימונים בטורקיה כיוון שלא נכלל בתכניות של המאמן. "גיליתי שהמועדון לא רוצה אותי דרך כתבה בתקשורת. אף אחד לא דיבר איתי או עם הסוכן שלי", סיפר קוסטה.

החלוץ, ששיחק בנבחרת הונגריה עד גיל 21, הוסיף: "זה נראה שאצליח לבסס את מקומי בליגה חזקה יותר מההונגרית, אבל אני לא רוצה לצאת בהצהרות. עדיין נשארו שמונה משחקים שאנסה להוציא מהם את המקסימום".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully