וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "אי אפשר לזלזל בהפועל ת"א היום, זו קבוצה שקשה נגדה"

לפני מכבי חיפה (ב', 20:30), מאמן האדומים התייחס להשפעות השריפה בחודורוב: "סיטואציה הזויה, אבל כלום לא יהווה תירוץ". זובאס: "מרגיש בטוח בתל אביב גם אחרי הפיגוע"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:3 על בית"ר ירושלים/ספורט1

בצל הנדודים שנכפו עליה בעקבות השריפה במתחם האימונים שלה, הפועל תל אביב מתכוננת למשחק הביתי נגד מכבי חיפה שינעל מחר (שני, 20:30) את העונה הסדירה בליגת העל. למרות הקשיים בפן הלוגיסטי, מבחינה מורלית האדומים במצב רוח חיובי לאחר הניצחון 1:3 על בית"ר ירושלים בטדי במחזור הקודם ויקוו לצבור עוד נקודות שירחיקו אותם מהתחתית לקראת תחילת משחקי הפלייאוף התחתון. הבוקר קיים המאמן חיים סילבס את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם האלופה.

תחילה התייחס סילבס לכך שהוא ושחקניו מתאמנים ברמת גן ובשכונת התקווה: "ברור שלא נוח לנדוד ולעשות את הדברים מחוץ לבית שלך, במיוחד אחרי שמתרגלים למתחם הקודם. זה לא רק אימון, זה יום שלם שמעבירים שם וזה כולל הכל ברמה הפרטנית והקבוצתית. התנאים טובים גם במקומות שאנחנו נמצאים, זו סיטואציה הזויה שאנחנו צריכים להתמודד איתה בלי שהתכוננו, אבל בסופו של דבר צריך להגיע מוכנים למשחק וכל השאר לא יהווה תירוץ".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
"אי אפשר לזלזל בהפועל תל אביב". חיים סילבס/דני מרון

המאמן נשאל כיצד השפיעה השריפה על המוטיבציה של שחקניו נגד בית"ר: "אצל שחקן כדורגל הרגש הכי משפיע, ברמה של ביטחון. כשחווים דבר כזה, שווה להילחם עבור ההרגשה הזו. קשה מאוד להסביר לאדם הרגיל את רגעי הסיפוק מהמקצוע הזה, רוב הזמן אתה בטיפוס אליהם. כשאתה חווה אותם אתה רוצה לשחזר, אמרתי לשחקנים שזה מגיע להם כי הם עברו שנה מאוד מסובכת מבחינה רגשית וחוו המון רגעים נמוכים. לפחות מהרגע שאני התחברתי אליהם, ראיתי איך הם מקריבים הכל עבור הקבוצה, כדי להתחבר טוב עם הקהל ולחזור לנצח. הם מבינים שאם נעשה הכי טוב שאפשר, יש סיכוי שנחווה את זה שוב".

סילבס הוסיף: "אני לא חושב שיש מישהו שיכול לזלזל בהפועל תל אביב היום. נכון שהעונה כמכלול היא מתחת לציפיות ופחות מהמטרות שהוגדרו, אבל במשחקים האחרונים אנחנו קבוצה שקשה לשחק נגדה, הייתי רוצה שזה ימשיך ככה. מכבי חיפה לא תזלזל בשום קבוצה שמשחקת מולה".

לצדו של המאמן ישב השוער אמיליוס זובאס, שדיבר על התחושות אחרי השריפה במתחם האימונים והפיגוע בתל אביב: "מה שקרה רע מאוד. מבחינת המצב בישראל, אני מרגיש בטוח ויודע שכוחות הביטחון בעיר עושים את העבודה שלהם". לגבי המשחק אמר: "עשינו הכנה טובה, מקווה שנשיג תוצאה טובה בשביל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully